DT-460-N DT-463-N

DT-462-N: Kreidler -

DT-462-N Op deze pagina vind je alle informatie over DT–462–N, een Kreidler -. Het is een brommer/scooter uit 1987. De benzinemotor levert 1,30 kW (1,77 pk).

Wat wil je doen met DT-462-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DT-462-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Kreidler
Model -
Kenteken DT-462-N, DT–462–N, DT 462 N (gespeld: Dirk Theodoor Vier Zes Twee Nico)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer midden tegen framebuis
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-10-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden)

Tijdlijn van de DT462N

31-12-1987 Eerste toelating
28-10-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
28-10-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Kreidler - opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 80 kg
Massa rijklaar 87 kg
Wielbasis 119 cm
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,30 kW (1,77 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,30 kW (1,77 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Kreidler - opvragen

Bijwerkdatum DT-462-N

De gegevens van deze Kreidler - met kenteken DT462N (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Kreidler -?

Schadeverleden van de DT 462 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van DT462N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze - (DT462N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DT-462-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DT462N uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DT-462-N, een Kreidler - bromfiets uit 1987.
  2. Sidecode 10: D-462-TN, een Iva Ra9015 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DT–462–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FT-462-N, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  2. Verandering op plek 2: DR-462-N, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DX-462-N, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DT-362-N, een Zundapp 517-35 bromfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 3: DT-562-N, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: DT-452-N, een Aixam A540 bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: DT-472-N, een Puch Maxi 25 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: DT-461-N, een Hyosung - bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: DT-463-N, een Honda Ad01 bromfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: DT-462-L, een Gilera Runner 45km/h bromfiets uit 2005.
  11. Verandering op plek 6: DT-462-X, een Peugeot T1 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om DT–462–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, T en N kun je de volgende woorden maken: auditen, daten, Deuten, diëten, duiten, editen en idioten. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 6 en 2 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je DT462N omdraait krijg je N264TD, een grijze Audi E-tron Sportback 55 personenauto uit 2021.

Meer kentekens met D, T en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 6 en 2 in DT462N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden):
  1. 10-FVL-5: Zundapp 529-05
  2. 12-FTD-4: Gilera Eco
  3. 20-FGH-3: Gazelle -
  4. 30-FXR-3: Batavus Mot 0 mat-s
  5. 32-FJL-7: Zundapp 448-05
  6. 37-DSG-3: Piaggio Si
  7. 42-DTV-8: Babetta Mini hooper 45
  8. 49-FZF-8: Velosolex 5000
  9. 68-FSZ-3: Kreidler -
  10. 93-FZP-1: Sparta -
  11. 99-FVD-5: Yamaha 2f2
  12. DB-416-L: Gilera Eco
  13. DD-693-K: Puch -
  14. DF-041-V: Zundapp 529-05
  15. DF-929-X: Puch -
  16. DG-299-N: Tomos At 50
  17. DH-884-F: Peugeot 102ks
  18. DL-189-K: Honda Ad01
  19. DN-696-K: Honda Ss 50 Z
  20. DP-797-B: Gilera Eco
  21. DP-803-B: Suzuki Zr 50 slp
  22. DT-705-V: Kreidler -
  23. DV-268-T: Honda Ad01
  24. DV-328-X: Motobecane 5000
  25. DV-822-D: Gilera Eco
  26. DX-085-F: Tomos Si
  27. DX-663-V: Gazelle -
  28. DZ-626-T: Honda Ac0 1
  29. FB-231-K: Puch -
  30. FF-006-K: Piaggio Si

Meer Kreidler - op voertuig-zoeker.nl

Kreidler - bromfietsen

10.659 Kreidler - bromfietsen
Bekijk Kreidler - bromfietsen.
18.789 Kreidler bromfietsen
Bekijk Kreidler bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Kreidler zijn: Kreidler -, Kreidler K53/402, Kreidler Florett, Kreidler K53/311 en Kreidler Rmc-e 50.