Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Kreidler |
Model | K53/402 |
Kenteken | FSR-50-K, FSR–50–K, FSR 50 K (gespeld: Ferdinand Simon Rudolf Vijf Nul Karel) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen framebuis |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-09-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-09-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1976 (ruim 49 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 04-09-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FSR50K |
|
30-06-1976 | Eerste toelating |
04-09-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-09-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
04-09-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kreidler K53/402 opvragen |
Massa leeg voertuig | 80 kg |
Massa rijklaar | 87 kg |
Wielbasis | 119 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kreidler K53/402 opvragen |
De gegevens van deze Kreidler K53/402 met kenteken FSR50K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1976? Of wil je de gedetailleerde waarde van FSR50K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FSR-50-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FSR50K uit 1976 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FSR–50–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in FSR50K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSRK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FSRÂ 50Â K, gebruik dan onderstaande zoekbox: