F-786-BF F-788-BF

F-787-BF: Kreidler Rmc-e 50

F-787-BF Op deze pagina vind je alle informatie over F–787–BF, een ééncilinder Kreidler Rmc-e 50. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,90 kW (3,95 pk).

Wat wil je doen met F-787-BF?

infoverkopentools

Specificaties van de F-787-BF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Kreidler
Model Rmc-e 50
Kenteken F-787-BF, F–787–BF, F 787 BF (gespeld: Ferdinand Zeven Acht Zeven Bernard Ferdinand)
Type SG
Uitvoering V
Typegoedkeuringsnummer e9*2002/24*0336*03
Variant 01
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F787BF

17-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
17-05-2011 Eerste toelating
22-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 251 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 251 kg
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,90 kW (3,95 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,90 kW (3,95 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Kreidler Rmc-e 50 opvragen

Bijwerkdatum F-787-BF

De gegevens van deze Kreidler Rmc-e 50 met kenteken F787BF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Kreidler Rmc-e 50?

Schadeverleden van de F 787 BF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F787BF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Rmc-e 50 (F787BF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-787-BF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F787BF uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 78-FBF-7, een Tomos S25/2 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: F-787-BF, een Kreidler Rmc-e 50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–787–BF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-787-BF, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-787-BF, een blauwe Opel Karl /viva personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-687-BF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-887-BF, een Lintex Ht50qt-29a bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-777-BF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-797-BF, een Baotian Bt49qt-21 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-786-BF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: F-788-BF, een Honda Cy50 bromfiets uit 1975.
  9. Verandering op plek 5: F-787-DF, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: F-787-BD, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: F-787-BG, een Lintex Ht50qt-29a bromfiets uit 2011.

Meer kentekens met F, B en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 8 en 7 in F787BF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-044-ZV: Iva Ra-9015
  2. D-084-VN: Benda Bd50qt-5
  3. D-102-ZK: Benzhou 25 sixties
  4. D-107-ZS: Piaggio C38
  5. D-117-NN: Agm V641
  6. D-129-VF: Malaguti Centro
  7. D-162-SL: Yiying 50retro
  8. D-263-XK: Peugeot Kisbee
  9. D-293-ZT: Znen Zn50qt-hs
  10. D-306-ZZ: Benzhou 25 sixties
  11. D-314-ZS: Sym Xs50qt
  12. D-413-XX: Baotian Bt49qt-9
  13. D-619-ZB: Sym Fw05a
  14. D-678-FS: Piaggio C29
  15. D-713-ZV: Znen Zn50qt-e3.25
  16. D-729-ZK: Sym Xs50qt-2
  17. D-850-KB: Piaggio C38
  18. D-905-ZT: Piaggio C38
  19. D-961-NL: Wha trading bv Mtl-eb-042
  20. D-968-ZZ: Znen Zn50qt-f.25
  21. F-093-BD: Yamaha Yn50fu
  22. F-187-BD: Peugeot Speedfight
  23. F-332-BB: Znen Zn50qt-e3.25
  24. F-391-BB: Emco Novum
  25. F-394-BB: Iva Ra-9015
  26. F-427-BD: Piaggio C25
  27. F-491-BD: Kymco People s
  28. F-543-BD: Agm Retro Extra
  29. F-831-BB: Sym Hu05w
  30. F-888-BB: Piaggio C25

Meer Kreidler Rmc-e 50 op voertuig-zoeker.nl

Kreidler Rmc-e 50 bromfietsen

207 Kreidler Rmc-e 50 bromfietsen
Bekijk Kreidler Rmc-e 50 bromfietsen.
18.789 Kreidler bromfietsen
Bekijk Kreidler bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Kreidler zijn: Kreidler -, Kreidler K53/402, Kreidler Florett, Kreidler K53/311 en Kreidler Rmc-e 50.