D-066-SZ D-069-SZ

D-067-SZ: Lintex Ht50qt-39

D-067-SZ Op deze pagina vind je alle informatie over D–067–SZ, een ééncilinder Lintex Ht50qt-39. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,40 kW (3,27 pk). Het kenteken van deze Lintex is vervallen.

Wat wil je doen met D-067-SZ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-067-SZ

Het kenteken van deze Lintex Ht50qt-39 (D067SZ) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Lintex
Model Ht50qt-39
Kenteken D-067-SZ, D–067–SZ, D 067 SZ (gespeld: Dirk Nul Zes Zeven Simon Zaandam)
Type HT50QT-39
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2386*03
Variant HT50QT-39-2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D067SZ

12-08-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-08-2010 Eerste toelating
19-09-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 90 kg
Toegestane maximum massa voertuig 240 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 240 kg
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,40 kW (3,27 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,40 kW (3,27 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Bijwerkdatum D-067-SZ

De gegevens van deze Lintex Ht50qt-39 met kenteken D067SZ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Lintex Ht50qt-39?

Schadeverleden van de D 067 SZ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D067SZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ht50qt-39 (D067SZ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-067-SZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D067SZ uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 06-DSZ-7, een Benelli Scooty bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-067-SZ, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–067–SZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-067-SZ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-167-SZ, een San yang Pure f5a3 bromfiets uit 1995.
  3. Verandering op plek 3: D-057-SZ, een Yamasaki Mb50qt-c3 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-077-SZ, een Honda Nps50 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-066-SZ, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-068-SZ, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-067-RZ, een Znen Zn50qt-32 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-067-TZ, een Sym Av05w bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-067-SX, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D067SZ omdraait krijg je ZS760D, een grijze Mercedes-benz A220 Cdi personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, S en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 6 en 7 in D067SZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-08-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-038-SV: Qwic Emoto lite
  2. D-169-SZ: Rover bikes Havana
  3. D-208-PL: Derbi Senda Sm
  4. D-208-TB: Kymco Super8 50
  5. D-219-RH: Derbi Boulevard 50
  6. D-292-SL: Vom Bella milano
  7. D-302-SX: Piaggio C38
  8. D-402-TD: Piaggio C38
  9. D-462-ST: Piaggio C25
  10. D-497-SZ: Sym Xs50qt-2
  11. D-583-SZ: Viraggio Sensa
  12. D-598-SR: Keeway Hurricane
  13. D-623-KZ: Yiying Python 50
  14. D-636-RK: Piaggio C44
  15. D-638-SK: Malaguti Centro
  16. D-702-TF: Derbi Boulevard 50
  17. D-760-TB: Piaggio C25
  18. D-770-SZ: Peugeot Vivacity
  19. D-794-SN: Peugeot Vclic
  20. D-799-TB: Piaggio C44
  21. D-805-ST: Fosti Ft50qt-e.25
  22. D-849-SX: Sym Av05w
  23. D-880-SX: Sym Xs50qt-2
  24. D-901-SX: Sym Xs50qt-2
  25. D-906-ST: Peugeot Speedfight
  26. D-917-SX: Sym Xs50qt-2
  27. D-925-SP: Luuko Retro 50
  28. D-928-GV: E-solex Es
  29. D-936-SX: Sym Xs50qt-2
  30. D-955-RN: Piaggio C25

Meer Lintex Ht50qt-39 op voertuig-zoeker.nl

Lintex Ht50qt-39 bromfietsen

521 Lintex Ht50qt-39 bromfietsen
Bekijk Lintex Ht50qt-39 bromfietsen.
988 Lintex bromfietsen
Bekijk Lintex bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Lintex zijn: Lintex Ht50qt-39, Lintex Ht50qt-29a, Lintex Ht50qt-29, Lintex Ht50qt-12 en Lintex Ht50qt-25.