D-825-LN D-827-LN

D-826-LN: Lintex Ht50qt-39

D-826-LN Op deze pagina vind je alle informatie over D–826–LN, een ééncilinder Lintex Ht50qt-39. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,24 kW (1,69 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-826-LN?

infoverkopentools

Specificaties van de D-826-LN

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Lintex
Model Ht50qt-39
Kenteken D-826-LN, D–826–LN, D 826 LN (gespeld: Dirk Acht Twee Zes Lodewijk Nico)
Type HT50QT-39
Uitvoering N/A
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2386*01
Variant HT50QT-39-1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-10-2022 (bijna 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D826LN

01-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
01-07-2010 Eerste toelating
14-10-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
28-10-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 90 kg
Toegestane maximum massa voertuig 240 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 240 kg
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,24 kW (1,69 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,24 kW (1,69 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Lintex Ht50qt-39 opvragen

Bijwerkdatum D-826-LN

De gegevens van deze Lintex Ht50qt-39 met kenteken D826LN (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 31-10-2024.

Wat wil je doen met deze Lintex Ht50qt-39?

Schadeverleden van de D 826 LN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D826LN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ht50qt-39 (D826LN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-826-LN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D826LN uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DL-826-N, een Vespa Si 25 km/uur bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-826-LN, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–826–LN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-826-LN, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-726-LN, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-926-LN, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: D-816-LN, een Kymco Sento bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-836-LN, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-825-LN, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-827-LN, een Solex Solex-oto De luxe bromfiets uit 1959.
  8. Verandering op plek 5: D-826-KN, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-826-NN, een Edwards Sc-151 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-826-LL, een Solex 3800 bromfiets uit 1962.
  11. Verandering op plek 6: D-826-LP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–826–LN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en N kun je de volgende woorden maken: adelen, Adelina, Adeline, Daalen, dalen, Dalen, dealen, Deelen, De Laan, Delano, De Leijen, delen, Deliën, De Linie, Delnoij, Dielen, doelen, Doelen, dolen, Dylan, edelen, idealen, idolen en Oudlaan. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 2 en 6 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D826LN omdraait krijg je NL628D, een blauwe Renault Master 3.5t l3h3 2.5 dci 115 personenauto uit 2005.

Meer kentekens met D, L en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 2 en 6 in D826LN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLN-kentekens.

Meer Lintex Ht50qt-39 op voertuig-zoeker.nl

Lintex Ht50qt-39 bromfietsen

521 Lintex Ht50qt-39 bromfietsen
Bekijk Lintex Ht50qt-39 bromfietsen.
988 Lintex bromfietsen
Bekijk Lintex bromfietsen.

Lintex Ht50qt-39 snorfietsen

416 Lintex Ht50qt-39 snorfietsen
Bekijk Lintex Ht50qt-39 snorfietsen.
790 Lintex snorfietsen
Bekijk Lintex snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Lintex zijn: Lintex Ht50qt-39, Lintex Ht50qt-29a, Lintex Ht50qt-29, Lintex Ht50qt-12 en Lintex Ht50qt-25.