D-149-SF D-152-SF

D-150-SF: Luuko Retro 50

D-150-SF Op deze pagina vind je alle informatie over D–150–SF, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,25 kW (1,70 pk).

Wat wil je doen met D-150-SF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-150-SF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-150-SF, D–150–SF, D 150 SF (gespeld: Dirk Één Vijf Nul Simon Ferdinand)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D150SF

11-08-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
11-08-2010 Eerste toelating
20-06-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
24-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,25 kW (1,70 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,25 kW (1,70 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-150-SF

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D150SF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 150 SF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D150SF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D150SF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-150-SF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–150–SF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-150-SF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-050-SF, een Iva Ra9015 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-250-SF, een Agm V641 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-140-SF, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-160-SF, een D.k.w. 139 Nl 3 bromfiets uit 1968.
  6. Verandering op plek 4: D-151-SF, een Tomos S25 bromfiets uit 1994.
  7. Verandering op plek 5: D-150-RF, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-150-TF, een Hanglong Hl50qt-46 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-150-SB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-150-SG, een Sym Ad05w bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D150SF omdraait krijg je FS051D, een Peugeot Fb50qt-6a bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met D, S en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 0 in D150SF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-08-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-003-ST: Viraggio Sensa
  2. D-051-RN: Piaggio C38
  3. D-060-SZ: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-067-SK: Yamasaki Ym50qt-c4
  5. D-067-TD: Xufeng Liying
  6. D-072-TD: Xufeng Liying
  7. D-073-FP: Sym Xs50qt
  8. D-146-SZ: Sachs bike Electra De luxe
  9. D-147-SP: Peugeot Vivacity
  10. D-162-SX: Beta Bs4
  11. D-259-SZ: Beeline Veloce Gt
  12. D-375-RJ: Viraggio Sensa
  13. D-531-SP: Sym Hu05w
  14. D-537-SP: Sym Hu05w
  15. D-615-SL: Piaggio C44
  16. D-667-SZ: Kymco Agility 50
  17. D-717-KH: Sym Xs50qt-2
  18. D-780-SV: Peugeot Vivacity
  19. D-859-SP: Santini San remo
  20. D-865-SR: Piaggio C25
  21. D-894-NT: Piaggio C38
  22. D-897-HP: Rieju Rs2
  23. D-924-PP: Sym Hu05w
  24. D-930-SX: Sym Xs50qt-2
  25. D-936-SG: Kymco Agility 50
  26. D-939-SV: Fosti Ft50qt-e3.25
  27. D-945-SX: Kymco People s
  28. D-962-RR: Peugeot Ludix
  29. FR-081-S: Kymco Vitality

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

Luuko Retro 50 snorfietsen

420 Luuko Retro 50 snorfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 snorfietsen.
680 Luuko snorfietsen
Bekijk Luuko snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.