D-150-SF D-153-SF

D-152-SF: Luuko Retro 50

D-152-SF Op deze pagina vind je alle informatie over D–152–SF, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-152-SF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-152-SF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-152-SF, D–152–SF, D 152 SF (gespeld: Dirk Één Vijf Twee Simon Ferdinand)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D152SF

21-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
21-07-2010 Eerste toelating
03-05-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,23 kW (3,03 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-152-SF

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D152SF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 152 SF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D152SF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D152SF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-152-SF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–152–SF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-152-SF, een Berini Iva lux50 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-052-SF, een Iva Ra-9017 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-252-SF, een Rover bikes Rover classic bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-142-SF, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-162-SF, een Yamaha Fs 1 bromfiets uit 1973.
  6. Verandering op plek 4: D-151-SF, een Tomos S25 bromfiets uit 1994.
  7. Verandering op plek 4: D-153-SF, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-152-RF, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-152-TF, een Rover bikes Disegno bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-152-SB, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-152-SG, een Znen F7 50s bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, S en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 2 in D152SF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-014-SJ: Piaggio C38
  2. D-069-SH: Sym Xs50qt-2
  3. D-071-RF: Baotian Bt49qt-11
  4. D-096-SG: Peugeot Vivacity
  5. D-143-SF: Luuko Retro 50
  6. D-220-PP: Peugeot Speedfight
  7. D-268-SB: Baotian Bt49qt-9s1
  8. D-297-SJ: Agm V641
  9. D-353-SH: Piaggio C38
  10. D-356-SF: Znen Zn50qt-hs
  11. D-385-RS: Beeline Veloce Gt
  12. D-392-SJ: Peugeot Vivacity
  13. D-419-PR: Lintex Ht50qt-29a
  14. D-449-NF: Tomos Sport R
  15. D-485-SG: Tomos Luxe
  16. D-502-PR: Santini Firenze
  17. D-504-SH: Peugeot Vivacity
  18. D-506-SJ: Yamaha Yn50m
  19. D-595-RR: Sym Hu05w
  20. D-622-HS: Peugeot Fb50qt-6a
  21. D-651-SJ: Peugeot Vivacity
  22. D-698-SH: Edwards Sc-151
  23. D-740-SF: Lintex Ht50qt-29a
  24. D-777-KT: Piaggio C25
  25. D-802-SH: Rover bikes Rover fun
  26. D-803-SB: Sym Xs50qt
  27. D-832-JZ: Agm V641
  28. D-864-RG: Piaggio C38
  29. D-937-SB: Sachs bike Electra De luxe
  30. D-980-GT: Tomos Quadro

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.