D-226-XB D-228-XB

D-227-XB: Luuko Retro 50

D-227-XB Op deze pagina vind je alle informatie over D–227–XB, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,25 kW (1,70 pk).

Wat wil je doen met D-227-XB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-227-XB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-227-XB, D–227–XB, D 227 XB (gespeld: Dirk Twee Twee Zeven Xantippe Bernard)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-09-2012 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-09-2012 (bijna 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de D227XB

25-09-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
25-09-2012 Eerste toelating
19-11-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
14-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,25 kW (1,70 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-227-XB

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D227XB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 227 XB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van D227XB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D227XB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-227-XB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D227XB uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 22-DXB-7, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-227-XB, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–227–XB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-227-XB, een Razzo Light 50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-127-XB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-327-XB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-217-XB, een Malaguti Centro bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-237-XB, een Lingben Lb50qt-45 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-226-XB, een Tomos Luxe bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-228-XB, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: D-227-VB, een Microcar M.go bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-227-ZB, een Cemoto Sprinter bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: D-227-XD, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2011.

Meer kentekens met D, X en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2 en 7 in D227XB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-09-2012 (bijna 13 jaar geleden):
  1. F-002-LB: Turbho Cs-50
  2. F-082-JK: Sunny-ebike Zwd306
  3. F-089-LD: Microcar M8
  4. F-108-LB: Piaggio N/a
  5. F-109-LD: Yamaha Yn50fm
  6. F-147-LB: Benzhou Light 50
  7. F-182-LD: Iva Iva-ra9011
  8. F-195-LD: Kymco Mxu
  9. F-266-KV: Piaggio N/a
  10. F-299-JL: Piaggio N/a
  11. F-353-LB: Benda Bd50qt-5
  12. F-356-KV: Honda Nsc50mpd
  13. F-376-LD: Kymco Vp50
  14. F-387-HH: Kymco Agility 50
  15. F-399-LB: Sym Xs50qt-2
  16. F-408-KS: Piaggio N/a
  17. F-447-HN: Piaggio C25
  18. F-497-LD: Piaggio N/a
  19. F-509-LD: Piaggio N/a
  20. F-512-HP: Sym Mio 50
  21. F-548-KX: Nimoto City
  22. F-555-GK: Peugeot Kisbee
  23. F-568-GF: Jiajue Speeder 50
  24. F-573-LD: Iva Lux50
  25. F-610-KT: Piaggio N/a
  26. F-614-KT: Piaggio N/a
  27. F-639-KN: Kymco Vp50
  28. F-672-KD: Piaggio C25
  29. F-803-JD: Ego cycle Helio M25
  30. F-898-KZ: Benzhou Light 50

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

Luuko Retro 50 snorfietsen

420 Luuko Retro 50 snorfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 snorfietsen.
680 Luuko snorfietsen
Bekijk Luuko snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.