D-304-XZ D-307-XZ

D-305-XZ: Luuko Retro 50

D-305-XZ Op deze pagina vind je alle informatie over D–305–XZ, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,25 kW (1,70 pk).

Wat wil je doen met D-305-XZ?

infoverkopentools

Specificaties van de D-305-XZ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-305-XZ, D–305–XZ, D 305 XZ (gespeld: Dirk Drie Nul Vijf Xantippe Zaandam)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-H
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*11
Variant ZN2B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D305XZ

13-04-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
13-04-2011 Eerste toelating
13-04-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,25 kW (1,70 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-305-XZ

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D305XZ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 305 XZ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D305XZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D305XZ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-305-XZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D305XZ uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DX-305-Z, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: D-305-XZ, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–305–XZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-305-XZ, een Btc Bt49qt-12e bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-205-XZ, een Edwards Sc-153 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-405-XZ, een Malaguti Centro bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-315-XZ, een Evader Ev100metro bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-304-XZ, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-306-XZ, een Killerbee Bt49qt-21 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-305-VZ, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2014.
  8. Verandering op plek 5: D-305-ZZ, een Benzhou 25 sixties bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-305-XX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Meer kentekens met D, X en Z

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 5 in D305XZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXZ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-04-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-010-VZ: Piaggio C38
  2. D-043-ZB: Piaggio C38
  3. D-051-ZH: Sym Ad05w
  4. D-102-ZD: Lohas Kc-es-048
  5. D-109-ZG: Piaggio C38
  6. D-172-PT: Beeline Papillon
  7. D-184-ZD: Sym Xs50qt-2
  8. D-204-ZF: Aprilia Sb
  9. D-258-XF: Fosti Ft50qt-e.25
  10. D-265-ZF: Piaggio C25
  11. D-267-ZH: Agm Retro Extra
  12. D-415-VD: Berini Dolcevita 50
  13. D-437-XT: Piaggio C38
  14. D-458-PP: Keeway Matrix
  15. D-492-VP: Piaggio C38
  16. D-510-ZF: Yamaha Aerox
  17. D-550-ZG: Znen Zn50qt-h
  18. D-564-ZG: Santini Firenze
  19. D-576-SZ: Znen Zn50qt-b
  20. D-610-ZF: Piaggio C25
  21. D-732-ZG: Piaggio C45
  22. D-745-ZG: Piaggio C38
  23. D-797-ZF: Nijia Sachs-bikes
  24. D-830-GS: Beta Air 50 cc mofa
  25. D-840-ZD: Znen Zn50qt-e5
  26. D-866-ZB: Iva Ra-9015
  27. D-870-RL: Aprilia Tf
  28. D-871-ZG: Yamaha Yn50fu
  29. D-909-VP: Sym Xs50qt
  30. D-959-XD: Piaggio C38

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

Luuko Retro 50 snorfietsen

420 Luuko Retro 50 snorfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 snorfietsen.
680 Luuko snorfietsen
Bekijk Luuko snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.