D-368-GF D-371-GF

D-370-GF: Luuko Retro 50

D-370-GF Op deze pagina vind je alle informatie over D–370–GF, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,25 kW (1,70 pk). Het kenteken van deze Luuko is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-370-GF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-370-GF

Het kenteken van deze Luuko Retro 50 (D370GF) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-370-GF, D–370–GF, D 370 GF (gespeld: Dirk Drie Zeven Nul Gerard Ferdinand)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-09-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D370GF

14-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
14-07-2009 Eerste toelating
11-09-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,25 kW (1,70 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,25 kW (1,70 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-370-GF

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D370GF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 370 GF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D370GF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D370GF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-370-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–370–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-370-GF, een groene Land rover 110 personenauto uit 1987.
  2. Verandering op plek 2: D-170-GF, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-470-GF, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-360-GF, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 1995.
  5. Verandering op plek 3: D-380-GF, een Kymco S6 bromfiets uit 2003.
  6. Verandering op plek 4: D-371-GF, een Luuko Good4t bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-370-FF, een Tomos Standard bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-370-HF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-370-GD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-370-GG, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D370GF omdraait krijg je FG073D, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.

Meer kentekens met D, G en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7 en 0 in D370GF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-075-GS: Trigger 50
  2. D-081-GF: Piaggio C38
  3. D-213-GR: Agm V131-4
  4. D-295-GV: Piaggio C38
  5. D-312-GT: Znen Zn50qt-12
  6. D-330-GR: Piaggio C25
  7. D-330-GT: Modena Dls2
  8. D-383-GT: Tomos A3
  9. D-402-FK: Piaggio C25
  10. D-407-GV: Honda Nps50
  11. D-479-GP: Kymco Super8 50
  12. D-493-GR: Kymco Agility 50
  13. D-520-DD: Yamaha Aerox
  14. D-520-DK: Sym Ay05w
  15. D-526-GV: Kymco Super8 50
  16. D-545-GN: Piaggio C25
  17. D-570-FD: Znen Zn50qt-e.25
  18. D-598-GT: Agm V131-4
  19. D-627-GK: Piaggio C25
  20. D-688-GR: Sym Hu05w
  21. D-692-GV: Skyteam 04
  22. D-762-GR: Sym Hu05w
  23. D-785-GS: Kymco People s
  24. D-819-FP: Sym Xs50qt
  25. D-839-GT: Piaggio C44
  26. D-848-GP: Znen Zn50qt-e.25
  27. D-953-GK: Sym Hu05w
  28. D-955-DV: Znen Zn50qt-f.25
  29. D-969-FV: Killerbee Custom
  30. D-971-BD: Baotian Bt49qt-11

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

Luuko Retro 50 snorfietsen

420 Luuko Retro 50 snorfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 snorfietsen.
680 Luuko snorfietsen
Bekijk Luuko snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.