D-445-ZK D-449-ZK

D-446-ZK: Luuko Retro 50

D-446-ZK Op deze pagina vind je alle informatie over D–446–ZK, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-446-ZK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-446-ZK

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-446-ZK, D–446–ZK, D 446 ZK (gespeld: Dirk Vier Vier Zes Zaandam Karel)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-H
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*11
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D446ZK

03-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
03-05-2011 Eerste toelating
03-05-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,23 kW (3,03 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-446-ZK

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D446ZK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 446 ZK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D446ZK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D446ZK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-446-ZK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D446ZK uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 44-DZK-6, een Derbi Sdr bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-446-ZK, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–446–ZK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-446-ZK, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: D-346-ZK, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: D-546-ZK, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-436-ZK, een Di blasi R2 bromfiets uit 1978.
  5. Verandering op plek 3: D-456-ZK, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-445-ZK, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-447-ZK, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-446-XK, een Edwards Sc-153 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-446-ZJ, een Peugeot Speedfighter bromfiets uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: D-446-ZL, een Benzhou 25 sixties bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D446ZK omdraait krijg je KZ644D, een zwarte Renault Clio personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, Z en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 4 en 6 in D446ZK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-037-XT: Peugeot Kisbee
  2. D-058-ZH: Sym Xs50qt
  3. D-092-ZR: Piaggio C38
  4. D-161-HT: Piaggio C25
  5. D-206-ZS: Sym Ad05w
  6. D-255-ZR: Evader Ev100metro
  7. D-295-ZP: Piaggio C38
  8. D-299-ZR: Sachs bike Electra
  9. D-342-XN: Yiying 25 sixties
  10. D-345-ZS: Kymco Agility 50
  11. D-358-VK: Sym Xs50qt-2
  12. D-408-ZS: Kreidler Rmc-e 50
  13. D-501-TK: Sym Xs50qt-2
  14. D-593-XG: Tomos Sport R
  15. D-594-VL: Baotian Bt49qt-20b2
  16. D-620-SR: Qwic Emoto lite
  17. D-714-VR: Piaggio C25
  18. D-745-ZP: Agm Retro Extra
  19. D-746-VG: Peugeot Kisbee
  20. D-762-ZR: Santini San remo
  21. D-791-ZB: Berini 25 sixties
  22. D-815-ZR: Iva Lux50
  23. D-838-SF: Ebretti Ebretti
  24. D-927-RH: Piaggio C38
  25. D-945-ZD: Piaggio C38
  26. D-961-RL: Peugeot Lw1
  27. D-966-SH: Piaggio C38
  28. FS-971-B: Sym Av05w
  29. FT-520-N: Benzhou Yy50qt-7
  30. FV-833-N: Aprilia Tf

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.