D-506-RH D-508-RH

D-507-RH: Luuko Retro 50

D-507-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–507–RH, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-507-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-507-RH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-507-RH, D–507–RH, D 507 RH (gespeld: Dirk Vijf Nul Zeven Rudolf Hendrik)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D507RH

02-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
02-07-2010 Eerste toelating
02-07-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-507-RH

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D507RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 507 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D507RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D507RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-507-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D507RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-DRH-7, een Gilera Typhoon bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DR-507-H, een Puch Typhoon bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-507-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–507–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-507-RH, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-407-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-607-RH, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-517-RH, een Tgb Bk1 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-506-RH, een Evader Ev100metro bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: D-508-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-507-PH, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-507-SH, een Kymco Grand dink 50 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-507-RG, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-507-RJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D507RH omdraait krijg je HR705D, een zwarte Mercedes-benz C350 E personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 7 in D507RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-155-RN: Piaggio C38
  2. D-246-RN: Sachs bike Electra
  3. D-328-PJ: Sym Xs50qt-2
  4. D-331-RS: Peugeot Lw1
  5. D-346-PV: Edwards Sc-153
  6. D-386-RF: Piaggio C25
  7. D-387-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  8. D-416-RP: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-480-PX: Piaggio C38
  10. D-493-RF: Znen Zn50qt-hs
  11. D-548-RR: Peugeot Vivacity
  12. D-558-RP: Yamaha Yn50f
  13. D-598-RR: Sym Hu05w
  14. D-662-RR: Sym Hu05w
  15. D-669-RB: Benzhou Yy50qt-24
  16. D-700-RB: Znen Zn50qt-ks
  17. D-703-RK: Znen Zn50qt-hs
  18. D-704-NR: Iico Forte
  19. D-711-RG: Kymco People s
  20. D-738-RP: Peugeot Speedfight
  21. D-782-HR: Peugeot Speedfight
  22. D-784-RG: Yamasaki Ym50qt-c5
  23. D-807-PZ: Pronto Senior
  24. D-823-DG: Yamaha Aerox
  25. D-888-LZ: Sym Xs50qt-2
  26. D-904-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  27. D-924-HR: Agm Venom
  28. D-931-PK: Berini Aiyumo young
  29. D-933-PR: Piaggio C25
  30. D-939-RN: Malaguti Centro

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
831 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.