D-507-RH D-509-RH

D-508-RH: Luuko Retro 50

D-508-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–508–RH, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-508-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-508-RH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-508-RH, D–508–RH, D 508 RH (gespeld: Dirk Vijf Nul Acht Rudolf Hendrik)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D508RH

06-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2010 Eerste toelating
12-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
05-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-508-RH

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D508RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 508 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D508RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D508RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-508-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D508RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-DRH-8, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-508-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–508–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-508-RH, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-308-RH, een Yiying Yy8qtd-31 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-608-RH, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-518-RH, een Tomos Pack r bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-507-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-509-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-508-PH, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: D-508-SH, een Kymco Dink bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-508-RG, een Sym Hu05w bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: D-508-RJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D508RH omdraait krijg je HR805D, een grijze Volkswagen Golf personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 8 in D508RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-004-RV: Agm V641
  2. D-011-NN: Wha trading bv Mtl-eb-042
  3. D-039-RH: Peugeot Speedfight
  4. D-149-RT: Sym Xs50qt
  5. D-152-RT: Sym Ay05w
  6. D-164-NZ: Kymco Agility 50
  7. D-240-RK: Luuko Retro 50
  8. D-277-JN: Killerbee Custom
  9. D-293-PF: Qingqi Qm50t-10r
  10. D-304-NP: Btm Bt49qt-12p1
  11. D-335-RS: Modena Dls2
  12. D-372-RN: Fosti Ft50qt-e.25
  13. D-393-RS: Modena Dls2
  14. D-404-NV: Kymco Like
  15. D-479-RJ: Piaggio C38
  16. D-486-RJ: Piaggio C38
  17. D-497-PZ: Aprilia Sb
  18. D-512-RJ: Piaggio C38
  19. D-580-LZ: Edwards Sc-151
  20. D-679-RG: Kymco Dink
  21. D-680-LS: Znen Zn50qt-e.25
  22. D-780-RS: Sachs bike Electra De luxe
  23. D-781-RN: Piaggio C38
  24. D-800-HN: Agm Touring
  25. D-831-KZ: Peugeot Ludix
  26. D-846-RL: Killerbee Ht50qt-29a
  27. D-943-PS: Znen Zn50qt-e.25
  28. D-957-RF: Piaggio C25
  29. D-959-PR: Piaggio C44
  30. D-973-RJ: Sym Ad05w

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.