D-508-RH D-512-RH

D-509-RH: Luuko Retro 50

D-509-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–509–RH, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-509-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-509-RH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-509-RH, D–509–RH, D 509 RH (gespeld: Dirk Vijf Nul Negen Rudolf Hendrik)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D509RH

23-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
23-06-2010 Eerste toelating
23-06-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-509-RH

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D509RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 509 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D509RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D509RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-509-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D509RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-DRH-9, een Peugeot S1 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DR-509-H, een Honda C50 bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-509-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–509–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-509-RH, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-309-RH, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-609-RH, een Honda Zb bromfiets uit 1988.
  4. Verandering op plek 3: D-519-RH, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-508-RH, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-509-PH, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-509-SH, een Kreidler Rmc-e 50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: D-509-RG, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-509-RJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D509RH omdraait krijg je HR905D, een blauwe Mazda Mazda2 personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 9 in D509RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-007-RF: Znen Zn50qt-hs
  2. D-041-LV: Iva Ra9015
  3. D-086-PZ: Piaggio C38
  4. D-117-KF: Fosti Ft50qt-e.25
  5. D-137-PL: Modena Dls2
  6. D-157-GK: Piaggio C44
  7. D-170-RJ: Baotian Bt49qt-20b2
  8. D-214-RH: Killerbee Ht50qt-29a
  9. D-286-RD: Santini San remo
  10. D-289-PP: Znen Zn50qt-hs
  11. D-293-NN: Iico Forte
  12. D-361-PB: Tomos A3
  13. D-367-RK: Tomos A3
  14. D-386-NB: Piaggio C38
  15. D-415-RJ: Peugeot Vivacity
  16. D-445-PS: Fosti Ft50qt-e.25
  17. D-493-RH: Luuko Retro 50
  18. D-533-RF: Znen Zn50qt-hs
  19. D-554-RH: Peugeot Vivacity
  20. D-740-PS: Piaggio C38
  21. D-797-LT: Iva Ra9015
  22. D-797-PX: Znen Zn50qt-hs
  23. D-875-RH: Piaggio C38
  24. D-882-PT: Guowei Gw50q-d
  25. D-899-RG: Luuko Retro 50
  26. D-908-PV: Fosti Ft50qt-e.25
  27. D-915-RK: Killerbee Ht50qt-29a
  28. D-946-NR: Znen Zn50qt-a
  29. FK-064-S: Piaggio C42
  30. FV-123-N: Benzhou 50retro

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.