D-739-ZD D-741-ZD

D-740-ZD: Luuko Retro 50

D-740-ZD Op deze pagina vind je alle informatie over D–740–ZD, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,25 kW (1,70 pk).

Wat wil je doen met D-740-ZD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-740-ZD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-740-ZD, D–740–ZD, D 740 ZD (gespeld: Dirk Zeven Vier Nul Zaandam Dirk)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-H
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*11
Variant ZN2B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-04-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D740ZD

23-04-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
23-04-2011 Eerste toelating
06-06-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
11-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,25 kW (1,70 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-740-ZD

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D740ZD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 740 ZD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D740ZD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D740ZD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-740-ZD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–740–ZD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-740-ZD, een Turbho Cs-50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-640-ZD, een Tomos Standard bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: D-840-ZD, een Znen Zn50qt-e5 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-730-ZD, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-750-ZD, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-741-ZD, een Iva Ra-9015 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-740-XD, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: D-740-ZB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-740-ZF, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2012.

Ezelsbruggetje

Om D–740–ZD makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, Z en D kun je Oud-Zuid maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 4 en 0 met Oud-Zuid te combineren.

Achterstevoren

Als je D740ZD omdraait krijg je DZ047D, een Baotian Bt50qt-11 bromfiets uit 2007.

Meer kentekens met D, Z en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 4 en 0 in D740ZD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-04-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-019-ZL: Peugeot Vclic
  2. D-098-XZ: Piaggio C38
  3. D-170-LJ: Beeline Papillon
  4. D-200-ZL: Znen Zn50qt-e3
  5. D-206-ZN: Yamaha Yn50f
  6. D-226-VJ: Malaguti Centro
  7. D-301-XX: Piaggio C38
  8. D-311-ZF: Piaggio C25
  9. D-329-XX: Piaggio C38
  10. D-329-ZL: Sachs bike Electra
  11. D-349-ZH: Kymco People s
  12. D-397-ZN: Peugeot Kisbee
  13. D-401-ZN: Peugeot Vivacity
  14. D-422-ZG: Benzhou Light 50
  15. D-427-SZ: Sym Xs50qt-2
  16. D-501-TG: Znen Zn50qt-e.25
  17. D-549-ZN: Sym Xs50qt-2
  18. D-645-ZL: Modena Dls2
  19. D-653-ZH: Piaggio C38
  20. D-655-ZJ: Piaggio C38
  21. D-657-VR: Sym Xs50qt
  22. D-657-XJ: Piaggio C38
  23. D-684-TZ: Killerbee Custom
  24. D-749-VP: Kymco People s
  25. D-761-ZN: Malaguti Centro
  26. D-793-XR: Piaggio C38
  27. D-829-ZK: Aixam S8
  28. D-834-VB: Piaggio C38
  29. D-869-RS: Fosti Ft50qt-e.25
  30. D-922-ZK: Fosti Ft50qt-e.25

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
830 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

Luuko Retro 50 snorfietsen

420 Luuko Retro 50 snorfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 snorfietsen.
680 Luuko snorfietsen
Bekijk Luuko snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.