D-919-SP D-922-SP

D-921-SP: Luuko Retro 50

D-921-SP Op deze pagina vind je alle informatie over D–921–SP, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk). Het kenteken van deze Luuko is vervallen.

Wat wil je doen met D-921-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-921-SP

Het kenteken van deze Luuko Retro 50 (D921SP) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-921-SP, D–921–SP, D 921 SP (gespeld: Dirk Negen Twee Één Simon Pieter)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-10-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D921SP

09-08-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
09-08-2010 Eerste toelating
27-10-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,23 kW (3,03 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-921-SP

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D921SP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 921 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D921SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D921SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-921-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D921SP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 92-DSP-1, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: D-921-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–921–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-921-SP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-821-SP, een Santini San remo bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 3: D-911-SP, een Santini Firenze bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-931-SP, een Huatian Ht50qt-29 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-920-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-922-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-921-RP, een Jiajue Jj50qt-21 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-921-VP, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-921-SN, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-921-SR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D921SP omdraait krijg je PS129D, een blauwe Seat Ibiza personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 2 en 1 in D921SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-08-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-020-SH: Sym Xs50qt-2
  2. D-052-SV: Sym Hu05w
  3. D-055-RS: Piaggio C25
  4. D-082-RJ: Iico Bd-eb-acc
  5. D-129-PK: Kymco Agility 50
  6. D-138-RR: Fosti Ft50qt-f
  7. D-197-SX: Qwic Emoto lite
  8. D-239-NX: Yiying Python 50
  9. D-247-SL: Yiying 50retro
  10. D-288-SG: Tomos Quadro E-start
  11. D-301-SR: Piaggio C44
  12. D-355-ST: Sym Xs50qt
  13. D-361-SX: Piaggio C44
  14. D-422-SX: Piaggio C38
  15. D-464-KP: Tgb Bh1
  16. D-498-SK: Fosti Ft50qt-e.25
  17. D-516-SX: Fosti Ft50qt-e.25
  18. D-517-SR: Derbi Boulevard 50
  19. D-630-SX: Fosti Ft50qt-e
  20. D-633-SX: Skyteam 06
  21. D-639-SP: Masai Dl 601-50
  22. D-675-SB: Piaggio C25
  23. D-740-SL: Znen F7 50s
  24. D-776-SV: Peugeot Elystar
  25. D-873-SV: Piaggio C25
  26. D-875-RF: Peugeot Vivacity
  27. D-882-SV: Piaggio C25
  28. D-916-SP: Santini Firenze
  29. D-941-RX: Znen Zn50qt-ks
  30. D-964-SV: Edwards Sc-151

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
831 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.