D-919-SP D-924-SP

D-922-SP: Luuko Retro 50

D-922-SP Op deze pagina vind je alle informatie over D–922–SP, een ééncilinder Luuko Retro 50. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,23 kW (3,03 pk).

Wat wil je doen met D-922-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-922-SP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Luuko
Model Retro 50
Kenteken D-922-SP, D–922–SP, D 922 SP (gespeld: Dirk Negen Twee Twee Simon Pieter)
Type ZN50QT-E
Uitvoering ZN50QT-E3
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*1269*09
Variant ZN2A
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D922SP

06-08-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-2010 Eerste toelating
21-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Luuko Retro 50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 88 kg
Massa rijklaar 91 kg
Toegestane maximum massa voertuig 241 kg
Wielbasis 125 cm
Technische maximale massa voertuig 241 kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,23 kW (3,03 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Luuko Retro 50 opvragen

Bijwerkdatum D-922-SP

De gegevens van deze Luuko Retro 50 met kenteken D922SP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Luuko Retro 50?

Schadeverleden van de D 922 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D922SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Retro 50 (D922SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-922-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D922SP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DS-922-P, een Peugeot Buxy bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-922-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–922–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-922-SP, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-822-SP, een Santini San remo bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-912-SP, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-942-SP, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-921-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-924-SP, een Luuko Retro 50 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-922-RP, een Santini San remo bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-922-TP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-922-SN, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-922-SR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D922SP omdraait krijg je PS229D, een zwarte Peugeot 208 personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 2 en 2 in D922SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-027-SV: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-046-SV: Peugeot Speedfight
  3. D-097-SX: Kymco Like
  4. D-147-SX: Sachs bike Electra De luxe
  5. D-197-RV: Kymco Agility 50
  6. D-255-SV: Piaggio C38
  7. D-266-SZ: Benda Bd-eb-bcc
  8. D-274-SX: Sym Xs50qt
  9. D-320-PK: Kymco Agility 50
  10. D-348-SX: Piaggio C38
  11. D-366-ST: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-390-RR: Piaggio C38
  13. D-401-SX: Piaggio C38
  14. D-408-LV: Ligier Xtoo Rs dci
  15. D-460-SV: Kymco Agility 50
  16. D-475-GT: Taiyangfan Tyf-010z
  17. D-495-PZ: Aprilia Tf
  18. D-516-SR: Kymco Agility 50
  19. D-518-NN: Znen Zn50qt-f.25
  20. D-521-SR: Sym Xs50qt
  21. D-526-ST: Kymco Sento
  22. D-539-SV: Edwards Sc-151
  23. D-576-SV: Znen F7 50s
  24. D-584-SP: Sym Hu05w
  25. D-603-ST: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-616-SL: Piaggio C25
  27. D-624-LP: Sym Hu05w
  28. D-788-RV: Piaggio C38
  29. D-883-SH: Kymco Agility 50
  30. D-926-SP: Luuko Retro 50

Meer Luuko Retro 50 op voertuig-zoeker.nl

Luuko Retro 50 bromfietsen

526 Luuko Retro 50 bromfietsen
Bekijk Luuko Retro 50 bromfietsen.
831 Luuko bromfietsen
Bekijk Luuko bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Luuko zijn: Luuko Retro 50, Luuko Roman, Luuko Zipp, Luuko Classic 50 en Luuko Good4t.