Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | N.s.u. |
Model | - |
Kenteken | 59-DKP-1, 59–DKP–1, 59 DKP 1 (gespeld: Vijf Negen Dirk Karel Pieter Één) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | op framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-12-2024 (9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-11-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1967 (bijna 58 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 59DKP1 |
|
31-12-1967 | Eerste toelating |
05-11-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-11-2005 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze N.s.u. - opvragen |
Massa leeg voertuig | 33 kg |
Massa rijklaar | 40 kg |
Wielbasis | 118 cm |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 0,96 kW (1,31 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 0,96 kW (1,31 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze N.s.u. - opvragen |
De gegevens van deze N.s.u. - met kenteken 59DKP1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1967? Of wil je de gedetailleerde waarde van 59DKP1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 59-DKP-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 59DKP1 uit 1967 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 59–DKP–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 59–DKP–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K en P kun je de Kaap maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 9 en 1 met de Kaap te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 9 en 1 in 59DKP1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 59Â DKPÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: