DFF-96-R DFF-98-R

DFF-97-R: Neco Tito

DFF-97-R Op deze pagina vind je alle informatie over DFF–97–R, een ééncilinder Neco Tito. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,60 kW (2,18 pk).

Wat wil je doen met DFF-97-R?

infoverkopentools

Specificaties van de DFF-97-R

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Neco
Model Tito
Kenteken DFF-97-R, DFF–97–R, DFF 97 R (gespeld: Dirk Ferdinand Ferdinand Negen Zeven Rudolf)
Type ZN50QT-51
Uitvoering ZNAJB
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2730*03
Variant ZN25(MAX SPEED 25KM/H)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFF97R

06-10-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
06-10-2016 Eerste toelating
02-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
25-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Neco Tito opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 78 kg
Massa rijklaar 81 kg
Toegestane maximum massa voertuig 231 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 231 kg
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,60 kW (2,18 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,60 kW (2,18 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Bijwerkdatum DFF-97-R

De gegevens van deze Neco Tito met kenteken DFF97R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Neco Tito?

Schadeverleden van de DFF 97 R

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFF97R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tito (DFF97R)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFF-97-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFF–97–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFF-97-R, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDF-97-R, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGF-97-R, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFD-97-R, een Aixam Mw12 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFG-97-R, een Kymco People s bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFF-87-R, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: DFF-96-R, een Neco Tito bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DFF-98-R, een Neco Azzuro 50 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFF-97-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFF-97-S, een Agm New flash bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DFF–97–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, F, F en R kun je de volgende woorden maken: doffer en duffer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, F, F en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, F en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 7 in DFF97R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFFR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-10-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. D-172-XT: Sym Fw05a
  2. DDN-11-D: Turbho Rl-50
  3. DFR-44-K: Killerbee Vxl
  4. DFV-41-K: Kymco People s
  5. DGF-25-S: Piaggio Vespa Primavera
  6. DGR-64-J: Berini Napoli
  7. DHG-16-H: Peugeot Vivacity
  8. DHR-37-K: Piaggio Vespa Primavera
  9. DHT-74-L: Sym Xpro
  10. DHV-28-N: Turbho Rp-50
  11. DHX-23-X: Piaggio N/a
  12. DHX-39-T: Piaggio Vespa Sprint
  13. DHX-56-S: Piaggio Vespa Sprint
  14. DHZ-23-Z: Sym Orbit Ii
  15. DHZ-36-V: Kymco People s
  16. DHZ-86-S: Btc Old version
  17. DJB-10-P: Piaggio Vespa Sprint
  18. DJB-12-L: Hanway Raw 50
  19. DJB-30-N: Peugeot Kisbee
  20. DJB-39-P: Kymco People s
  21. DJB-52-R: Berini Napoli
  22. DJB-57-L: Btc Riva
  23. DJB-73-N: Agm Vx 50
  24. DJB-74-V: La souris Vespelini
  25. DJB-81-R: La souris Vespelini S
  26. DJB-85-F: Btc Legend
  27. DJB-89-F: Btc Riva
  28. DJD-70-B: Mtl Mtl-eb-023-1au
  29. DZB-41-F: Gilera Stalker
  30. FRS-87-B: Aixam S8

Meer Neco Tito op voertuig-zoeker.nl

Neco Tito bromfietsen

71 Neco Tito bromfietsen
Bekijk Neco Tito bromfietsen.
459 Neco bromfietsen
Bekijk Neco bromfietsen.

Neco Tito snorfietsen

50 Neco Tito snorfietsen
Bekijk Neco Tito snorfietsen.
217 Neco snorfietsen
Bekijk Neco snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Neco zijn: Neco Azzuro 50, Neco Tito, Neco Borsalino 50, Neco Revival en Neco Lola 50.