DGD-35-J DGD-38-J

DGD-37-J: Neco Tito

DGD-37-J Op deze pagina vind je alle informatie over DGD–37–J, een ééncilinder Neco Tito. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,60 kW (2,18 pk).

Wat wil je doen met DGD-37-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DGD-37-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Neco
Model Tito
Kenteken DGD-37-J, DGD–37–J, DGD 37 J (gespeld: Dirk Gerard Dirk Drie Zeven Jan)
Type ZN50QT-51
Uitvoering ZNAJB
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*2730*05
Variant ZN25(MAX SPEED 25KM/H)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGD37J

06-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
06-04-2016 Eerste toelating
25-03-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Neco Tito opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 78 kg
Massa rijklaar 81 kg
Toegestane maximum massa voertuig 231 kg
Wielbasis 121 cm
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,60 kW (2,18 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/EC amend 2009/108/EC chapter5
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Neco Tito opvragen

Bijwerkdatum DGD-37-J

De gegevens van deze Neco Tito met kenteken DGD37J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Neco Tito?

Schadeverleden van de DGD 37 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGD37J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tito (DGD37J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGD-37-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DGD37J uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 37-DG-DJ, een blauwe Volkswagen Golf personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DGD-37-J, een Neco Tito bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGD–37–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGD-37-J, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFD-37-J, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHD-37-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGB-37-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGF-37-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGD-27-J, een Sym Allo bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGD-47-J, een Btc Riva bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGD-36-J, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: DGD-38-J, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGD-37-H, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGD-37-K, een Kymco Agility 16+50 bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, D en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, D en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DGD37J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGDJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDN-70-S: Piaggio Vespa Primavera
  2. DDX-92-N: Peugeot Tweet
  3. DDZ-07-K: Peugeot Kisbee
  4. DFF-21-T: Piaggio N/a
  5. DFF-88-H: Turbho Rm-50
  6. DFG-16-G: Riya N/a
  7. DFK-98-J: Tomos Standard
  8. DFV-68-R: Kymco Agility50
  9. DFV-89-Z: Piaggio N/a
  10. DFX-55-H: Yamaha Ns50f
  11. DFZ-13-K: E-max N/a
  12. DGF-25-P: Sparta Bosch e-speed
  13. DGG-36-J: Piaggio N/a
  14. DGG-64-T: Stromer N/a
  15. DGG-99-G: Piaggio Vespa Sprint
  16. DGH-28-T: Crossfold Fe16
  17. DGH-36-F: Riya Ry50qt-8
  18. DGH-49-N: Yamaha Ns50n
  19. DGH-69-P: Stromer N/a
  20. DGH-82-T: Stevens E-triton 45 gent
  21. DGH-88-X: Peugeot Kisbee
  22. DGH-95-V: Agm Vx 50
  23. DGJ-07-J: Kalkhoff Endeaver
  24. DGJ-60-D: Kalkhoff Integrale
  25. DRZ-57-J: Ligier Xtoo Max
  26. F-245-GD: Sym Symmetry
  27. F-485-XS: Berini Iva lux50
  28. F-556-VP: Peugeot Kisbee
  29. F-912-ST: Yamaha Yn50fm
  30. F-938-NH: Seeyes Dmb09a

Meer Neco Tito op voertuig-zoeker.nl

Neco Tito bromfietsen

71 Neco Tito bromfietsen
Bekijk Neco Tito bromfietsen.
459 Neco bromfietsen
Bekijk Neco bromfietsen.

Neco Tito snorfietsen

50 Neco Tito snorfietsen
Bekijk Neco Tito snorfietsen.
217 Neco snorfietsen
Bekijk Neco snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Neco zijn: Neco Azzuro 50, Neco Tito, Neco Borsalino 50, Neco Revival en Neco Lola 50.