D-828-LT D-831-LT

D-830-LT: Peugeot Ludix

D-830-LT Op deze pagina vind je alle informatie over D–830–LT, een ééncilinder Peugeot Ludix. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,90 kW (3,95 pk).

Wat wil je doen met D-830-LT?

infoverkopentools

Specificaties van de D-830-LT

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Peugeot
Model Ludix
Kenteken D-830-LT, D–830–LT, D 830 LT (gespeld: Dirk Acht Drie Nul Lodewijk Theodoor)
Type L1
Uitvoering FA
Typegoedkeuringsnummer e2*2002/24*0006*08
Variant AA
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder luik
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D830LT

01-04-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
01-04-2010 Eerste toelating
03-11-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Peugeot Ludix opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 73 kg
Massa rijklaar 78 kg
Toegestane maximum massa voertuig 250 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,90 kW (3,95 pk)
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,90 kW (3,95 pk)
Geluidsniveau stationair 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3550 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Peugeot Ludix opvragen

Bijwerkdatum D-830-LT

De gegevens van deze Peugeot Ludix met kenteken D830LT (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Peugeot Ludix?

Schadeverleden van de D 830 LT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D830LT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ludix (D830LT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-830-LT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–830–LT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-830-LT, een Aprilia Vf bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-730-LT, een Vom Bella milano bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-820-LT, een Iva Ra9015 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: D-840-LT, een Kreidler K54/540 bromfiets uit 1979.
  5. Verandering op plek 4: D-831-LT, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-830-KT, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-830-NT, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-830-LS, een Jdm Aloes bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-830-LV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–830–LT makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en T kun je de volgende woorden maken: adelt, adult, adulte, daalt, dealt, deelauto, deelt, delete, deletie, delta, Delta, doelt, dolt, doolt, idolaat en idolate. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 3 en 0 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D830LT omdraait krijg je TL038D, een grijze Mini Cooper S personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, L en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 3 en 0 in D830LT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-04-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-013-LX: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-052-NJ: Kymco Agility 50
  3. D-143-NH: Znen F7 50s
  4. D-151-NK: Znen Zn50qt-hs
  5. D-166-LV: Black n roll S4800d
  6. D-169-JL: Orion Rx50
  7. D-184-NJ: Yiying Light 50
  8. D-193-NK: Piaggio C38
  9. D-202-LG: Benzhou 50retro
  10. D-247-NH: Generic Cracker 50
  11. D-285-NJ: Znen F7 50s
  12. D-288-JX: Sym Xs50qt
  13. D-293-KB: Kymco Agility50
  14. D-329-GX: Baotian Bt49qt-12c1
  15. D-455-NF: Kymco Agility50
  16. D-484-NK: Znen Zn50qt-hs
  17. D-511-LD: Piaggio C38
  18. D-629-NJ: Kymco People s
  19. D-686-NJ: Znen Zn50qt-hs
  20. D-689-NK: Sym Xs50qt
  21. D-754-NJ: Rover bikes Rover fun
  22. D-802-LZ: Aprilia Te
  23. D-871-KN: Fosti Ft50qt-e.25
  24. D-875-NH: Piaggio C25
  25. D-885-ND: Fosti Ft50qt-e.25
  26. D-903-FP: Piaggio C25
  27. D-921-JR: Baotian Bt49qt-20b2
  28. D-948-JZ: Piaggio C38
  29. D-997-NJ: Tisong Swift
  30. FX-846-L: Piaggio C38

Meer Peugeot Ludix op voertuig-zoeker.nl

Peugeot Ludix bromfietsen

5.357 Peugeot Ludix bromfietsen
Bekijk Peugeot Ludix bromfietsen.
109.064 Peugeot bromfietsen
Bekijk Peugeot bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Peugeot zijn: Peugeot Kisbee, Peugeot Vivacity, Peugeot Speedfight, Peugeot Fox en Peugeot Ludix.