Het kenteken van deze Piaggio - (DB594D) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | - |
Kenteken | DB-594-D, DB–594–D, DB 594 D (gespeld: Dirk Bernard Vijf Negen Vier Dirk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-06-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-08-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DB594D |
|
31-12-1987 | Eerste toelating |
11-08-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-06-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio - opvragen |
Massa leeg voertuig | 40 kg |
Massa rijklaar | 47 kg |
Wielbasis | 102 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio - opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,20 kW (1,63 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio - opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,20 kW (1,63 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio - opvragen |
Wacht op keuren | Nee |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio - opvragen |
De gegevens van deze Piaggio - met kenteken DB594D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 18-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van DB594D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DB-594-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DB594D uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DB–594–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DB–594–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en D kun je de volgende woorden maken: dabde en dubde. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 9 en 4 met dat woord te combineren.
Als je DB594D omdraait krijg je D495BD, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2009.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 9 en 4 in DB594D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DBÂ 594Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: