Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | 1 |
Kenteken | FKT-05-D, FKT–05–D, FKT 05 D (gespeld: Ferdinand Karel Theodoor Nul Vijf Dirk) |
Type | CE0 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e9*168/2013*11795*01 |
Variant | 1 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 20-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de FKT05D |
|
20-04-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
25-04-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-04-2022 | Eerste toelating |
25-04-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-01-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-03-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-12-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-03-2025 | Vorige aanvang tenaamstelling |
25-04-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio 1 opvragen |
Massa leeg voertuig | 68 kg |
Massa rijklaar | 75 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 235 kg |
Wielbasis | 122 cm |
Lengte voertuig | 168 cm |
Breedte voertuig | 75 cm |
Technische maximale massa voertuig | 235 kg |
Hoogte voertuig | 108 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2018/295A2 |
Nominaal continu maximumvermogen | 1,20 kW (1,63 pk) |
Uitlaatemissieniveau | EURO 5 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio 1 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio 1 met kenteken FKT05D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FKT05D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FKT-05-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FKT05D uit 2022 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FKT–05–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, K, T en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in FKT05D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FKTD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FKTÂ 05Â D, gebruik dan onderstaande zoekbox: