Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Ape |
Type | 50 |
Kenteken | DRL-94-P, DRL–94–P, DRL 94 P (gespeld: Dirk Rudolf Lodewijk Negen Vier Pieter) |
Europese voertuigcategorie | L2 |
Plaats chassisnummer | l. onder zadel |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-11-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-01-1978 (bijna 48 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DRL94P |
|
19-01-1978 | Eerste toelating |
16-07-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
14-11-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Massa leeg voertuig | 213 kg |
Massa rijklaar | 220 kg |
Wielbasis | 157 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,43 kW (1,95 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,43 kW (1,95 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 3 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Ape 50 met kenteken DRL94P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1978? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRL94P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DRL-94-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DRL94P uit 1978 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRL–94–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DRL–94–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R, L en P kun je de volgende woorden maken: doorliep, doorloop, drieloop en duurloop. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, L en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in DRL94P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRLP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DRLÂ 94Â P, gebruik dan onderstaande zoekbox: