Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Ape |
Type | 50 |
Kenteken | FND-77-T, FND–77–T, FND 77 T (gespeld: Ferdinand Nico Dirk Zeven Zeven Theodoor) |
Type | C81 |
Uitvoering | F2 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*168/2013*00114*02 |
Variant | 4 |
Europese voertuigcategorie | L2 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 15-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FND77T |
|
15-09-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
20-09-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-09-2022 | Eerste toelating |
20-09-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Massa leeg voertuig | 261 kg |
Massa rijklaar | 268 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 490 kg |
Wielbasis | 159 cm |
Lengte voertuig | 250 cm |
Breedte voertuig | 126 cm |
Technische maximale massa voertuig | 490 kg |
Hoogte voertuig | 159 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,90 kW (2,59 pk) |
Geluidsniveau stationair | 90 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 76 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2018/295 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3000 t/min |
Uitlaatemissieniveau | EURO 5 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 38 km/u |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 3 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape 50 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Ape 50 met kenteken FND77T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van FND77T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FND-77-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FND–77–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FND–77–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, N, D en T kun je fundatie maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 7 met fundatie te combineren.
Als je FND77T omdraait krijg je T77DNF, een Toyota 40-8fd50n motorrijtuig met beperkte snelheid uit 2015.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, N, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in FND77T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FNDT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FNDÂ 77Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: