Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Ape50 |
Type | Tl2t |
Kenteken | D-103-SR, D–103–SR, D 103 SR (gespeld: Dirk Één Nul Drie Simon Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | L2 |
Plaats chassisnummer | l. brugstuk onder voorzitting |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-02-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-07-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1975 (ruim 50 jaar geleden) |
Tijdlijn van de D103SR |
|
30-06-1975 | Eerste toelating |
28-07-2010 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-02-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
Massa leeg voertuig | 286 kg |
Massa rijklaar | 293 kg |
Wielbasis | 160 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,00 kW (4,08 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,00 kW (4,08 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 3 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Ape50 Tl2t opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Ape50 Tl2t met kenteken D103SR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1975? Of wil je de gedetailleerde waarde van D103SR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van D-103-SR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van D103SR uit 1975 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–103–SR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om D–103–SR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, S en R kun je de volgende woorden maken: Desiré, Désiré, Desiree, Desirée, Désirée, diaserie, Doeser en doseer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 0 en 3 met dat woord te combineren.
Als je D103SR omdraait krijg je RS301D, een bruine Volkswagen Touran personenauto uit 2015.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 0 en 3 in D103SR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DÂ 103Â SR, gebruik dan onderstaande zoekbox: