Het kenteken van deze Piaggio C14 (DPT02L) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C14 |
Kenteken | DPT-02-L, DPT–02–L, DPT 02 L (gespeld: Dirk Pieter Theodoor Nul Twee Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. frame a. vooras |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-12-2001 (bijna 24 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DPT02L |
|
05-12-2001 | Eerste toelating |
25-05-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-05-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-07-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-06-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-07-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C14 opvragen |
Massa leeg voertuig | 93 kg |
Massa rijklaar | 100 kg |
Wielbasis | 127 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,10 kW (4,22 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,10 kW (4,22 pk) |
Geluidsniveau stationair | 77 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3000 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C14 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C14 met kenteken DPT02L (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 07-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPT02L weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DPT-02-L. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DPT02L uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPT–02–L één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in DPT02L vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPTL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DPTÂ 02Â L, gebruik dan onderstaande zoekbox: