01-FLT-4 04-FLT-4

02-FLT-4: Piaggio C25

02-FLT-4 Op deze pagina vind je alle informatie over 02–FLT–4, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2006. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met 02-FLT-4?

infoverkopentools

Specificaties van de 02-FLT-4

Het kenteken van deze Piaggio C25 (02FLT4) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 02-FLT-4, 02–FLT–4, 02 FLT 4 (gespeld: Nul Twee Ferdinand Lodewijk Theodoor Vier)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 02FLT4

22-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
22-06-2006 Eerste toelating
02-05-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Ja
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 02-FLT-4

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 02FLT4 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 11-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 02 FLT 4

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 02FLT4 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (02FLT4)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 02-FLT-4. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 02FLT4 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 02-FLT-4, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FL-024-T, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-024-LT, een Benda Bd50qt-5 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 02–FLT–4 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 22-FLT-4, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 2: 01-FLT-4, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 04-FLT-4, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: 02-DLT-4, een Gilera Zulu bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 3: 02-GLT-4, een grijze Toyota Auris personenauto uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: 02-FKT-4, een Black n roll S4800d bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: 02-FNT-4, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 02-FLS-4, een Vespa Si 25 km/uur bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 02-FLZ-4, een Zundapp 529-03 bromfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: 02-FLT-3, een Sym G5j bromfiets uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: 02-FLT-5, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2006.

Ezelsbruggetje

Om 02–FLT–4 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, L en T kun je de volgende woorden maken: aflaat, afliet, faalt, feilt, fielt, Fielt, filet, filiatie, Fiolet, flat, flati, floot, Fluijt, fluit, flut en flûte. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 2 en 4 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je 02FLT4 omdraait krijg je 4TLF20, een zwarte Toyota Yaris personenauto uit 2000.

Meer kentekens met F, L en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 2 en 4 in 02FLT4 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FLT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-06-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 01-FRL-9: Peugeot Fight
  2. 10-FSH-4: Sym G5j
  3. 19-FRZ-5: Aixam Mega Multitruck
  4. 22-FRZ-5: Aixam Mega Multitruck
  5. 25-FSL-9: Cpi Jr
  6. 28-FRG-6: Kymco Agility50
  7. 30-FHR-4: Yamaha Sa21
  8. 34-DXV-2: Kymco Agility50
  9. 34-FSH-4: Tomos Revival Ts(two seater)
  10. 37-FSF-2: Sym Hu05w
  11. 41-FSF-4: Sym Hu05w
  12. 42-FKT-7: Sym Ft05w
  13. 43-FLG-2: Peugeot A1
  14. 51-FSH-3: Piaggio C45
  15. 54-FSJ-6: Tgb Bh1
  16. 57-FSJ-8: Peugeot Vivacity
  17. 64-FSJ-5: Kymco Agility50
  18. 69-FRL-8: Piaggio C45
  19. 71-FNV-4: Piaggio C38
  20. 71-FSF-3: Piaggio C44
  21. 73-FSN-1: Yamaha Sa19
  22. 75-DTB-1: Piaggio C42
  23. 75-FSJ-6: Tomos A3
  24. 83-FSJ-5: Tomos Pack r
  25. 84-FRJ-8: Aprilia Tf
  26. 86-FSL-9: Sym Hu05w
  27. 88-FSJ-5: Tomos A3
  28. 90-FRP-7: Aprilia Vf
  29. 94-FSJ-7: Piaggio C44
  30. 98-DZR-9: Tgb Bh1

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.