15-DBP-1 18-DBP-1

16-DBP-1: Piaggio C25

16-DBP-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 16–DBP–1, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 1,20 kW (1,63 pk).

Wat wil je doen met 16-DBP-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 16-DBP-1

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 16-DBP-1, 16–DBP–1, 16 DBP 1 (gespeld: Één Zes Dirk Bernard Pieter Één)
Type C25
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0020*28
Variant B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2020 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-09-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-09-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 16DBP1

22-09-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
22-09-2005 Eerste toelating
28-01-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 79 kg
Massa rijklaar 86 kg
Toegestane maximum massa voertuig 270 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 270 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,20 kW (1,63 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,20 kW (1,63 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3190 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 16-DBP-1

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 16DBP1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 16 DBP 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 16DBP1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (16DBP1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 16-DBP-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 16DBP1 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 16-DBP-1, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-161-P, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-161-BP, een Aprilia Tf bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 16–DBP–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 06-DBP-1, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: 46-DBP-1, een Gilera C36 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 15-DBP-1, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: 17-DBP-1, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 16-BBP-1, een Renault Premium bedrijfsauto uit 2013.
  6. Verandering op plek 3: 16-FBP-1, een Peugeot Fox bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 16-DDP-1, een Piaggio C24 bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 16-DBN-1, een Derbi Sdr bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 16-DBR-1, een Kymco S6 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 16-DBP-3, een Sym Jet 50 bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, B en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 1 in 16DBP1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-09-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 05-DBX-8: Kymco Agility50
  2. 09-DBZ-2: Kymco Agility50
  3. 11-DBZ-2: Tomos A3
  4. 22-DBZ-3: Yamaha Sa14
  5. 27-DBT-5: Piaggio C44
  6. 30-DBL-5: Kymco B1
  7. 39-DBT-4: Kymco Agility50
  8. 40-DBG-2: Peugeot Vivacity
  9. 46-DDB-3: Piaggio C38
  10. 47-DBT-2: Saxonette 529
  11. 48-DBT-3: Peugeot Fight
  12. 51-DBG-7: Tomos Flexer
  13. 54-DDB-3: Piaggio C38
  14. 59-DBZ-3: Peugeot B1
  15. 60-DBT-2: Yamaha Sa14
  16. 61-DBG-2: Peugeot Vivacity
  17. 65-DBZ-3: Peugeot Vivacity
  18. 70-DDB-3: Piaggio C38
  19. 73-DDB-3: Piaggio C38
  20. 74-DBT-1: Kymco Grand dink 50
  21. 75-DBT-2: Yamaha Sa14
  22. 76-DBZ-2: Piaggio C44
  23. 81-DBD-3: Tomos A3
  24. 85-DBT-3: Peugeot Vivacity
  25. 86-DBD-3: Tomos A3
  26. 87-DDB-3: Piaggio C38
  27. 89-DBG-5: Kymco Activ 50
  28. 94-DBT-3: Tomos Flexer
  29. 98-DBT-3: Cpi Jr
  30. FG-555-J: Keeway Focus

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.125 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.