17-DHJ-2 21-DHJ-2

18-DHJ-2: Piaggio C25

18-DHJ-2 Op deze pagina vind je alle informatie over 18–DHJ–2, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2005. De benzinemotor levert 1,20 kW (1,63 pk).

Wat wil je doen met 18-DHJ-2?

infoverkopentools

Specificaties van de 18-DHJ-2

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 18-DHJ-2, 18–DHJ–2, 18 DHJ 2 (gespeld: Één Acht Dirk Hendrik Jan Twee)
Type C25
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0020*28
Variant B
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 18DHJ2

02-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
02-11-2005 Eerste toelating
02-11-2005 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
15-11-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 79 kg
Massa rijklaar 86 kg
Toegestane maximum massa voertuig 270 kg
Wielbasis 121 cm
Technische maximale massa voertuig 270 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,20 kW (1,63 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,20 kW (1,63 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3190 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 18-DHJ-2

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 18DHJ2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 18 DHJ 2

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 18DHJ2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (18DHJ2)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 18-DHJ-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 18DHJ2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 18-DHJ-2, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-182-J, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-182-HJ, een Tomos Quadro bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 18–DHJ–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 28-DHJ-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 2: 17-DHJ-2, een Yamaha Cs50m bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 19-DHJ-2, een Yamaha Sa19 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 18-FHJ-2, een Hyosung Sense bromfiets uit 2005.
  5. Verandering op plek 4: 18-DGJ-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 18-DJJ-2, een Tomos A35-hba bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: 18-DHH-2, een Piaggio Bravo 45 km/h bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 18-DHL-2, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 18-DHJ-1, een Tomos Flexer bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 18-DHJ-3, een Peugeot Buxy bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, H en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8 en 2 in 18DHJ2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 01-DJL-4: Tomos A3
  2. 03-DJG-9: Kymco Agility50
  3. 04-DGB-4: Tgb Gi5
  4. 07-DBG-1: Tomos Youngst r
  5. 07-DJS-6: Tomos A3
  6. 08-DJG-8: Kymco Sa10
  7. 10-DBG-1: Tomos Youngst r
  8. 11-DJS-7: Piaggio C25
  9. 24-DJG-8: Yamaha Sa19
  10. 26-DJG-7: Tomos A3
  11. 26-DJL-4: Gilera C46
  12. 30-DHB-3: Sachs fahrz. u motortech. Rc 505/madass
  13. 30-DJS-6: Piaggio C44
  14. 48-DJB-6: Pgo Cp
  15. 49-DJG-8: Peugeot Ludix
  16. 53-DJG-7: Tomos A3
  17. 61-DHB-2: Tomos A3
  18. 61-DHF-6: Piaggio C38
  19. 63-DBP-3: Tomos A3
  20. 64-DHB-3: Yamaha Sa14
  21. 65-DFG-5: Tomos A3
  22. 66-DJS-6: Peugeot Ludix
  23. 67-DJG-7: Tgb Gi5
  24. 71-DJL-4: Kymco Agility50
  25. 84-DGK-5: Ligier Js28fd
  26. 87-DJL-3: Tgb Br1
  27. 87-DJL-4: Tomos Youngst r
  28. 88-DGR-4: Piaggio C38
  29. 88-DJG-7: Peugeot Ludix
  30. 97-DHT-2: Piaggio C31

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.