15-DBP-5 21-DBP-5

20-DBP-5: Piaggio C25

20-DBP-5 Op deze pagina vind je alle informatie over 20–DBP–5, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk).

Wat wil je doen met 20-DBP-5?

infoverkopentools

Specificaties van de 20-DBP-5

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 20-DBP-5, 20–DBP–5, 20 DBP 5 (gespeld: Twee Nul Dirk Bernard Pieter Vijf)
Type C25
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0020*26
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen framebuis onder bodemplaat
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de 20DBP5

05-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
05-11-2005 Eerste toelating
24-05-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 79 kg
Massa rijklaar 86 kg
Toegestane maximum massa voertuig 270 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 270 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,30 kW (4,49 pk)
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 20-DBP-5

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 20DBP5 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 20 DBP 5

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 20DBP5 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (20DBP5)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 20-DBP-5. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 20DBP5 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-DBP-5, een Piaggio C25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DB-205-P, een Zundapp 517-35 bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-205-BP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 20–DBP–5 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 10-DBP-5, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 30-DBP-5, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: 21-DBP-5, een Gilera C46 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: 20-BBP-5, een Mercedes-benz Antos bedrijfsauto uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: 20-FBP-5, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: 20-DDP-5, een Sym Ft05w bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 5: 20-DBN-5, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: 20-DBR-5, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 6: 20-DBP-4, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 20-DBP-6, een Sym Hu05w bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met D, B en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 5 in 20DBP5 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-11-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 02-DJT-6: Yamaha Sa14
  2. 08-DJS-1: Tomos A3
  3. 13-DHB-3: Tomos A3
  4. 19-DJT-6: Yamaha Sa14
  5. 25-DJS-7: Piaggio C44
  6. 27-DBN-9: Yamaha Sa14
  7. 31-DJL-4: Piaggio C38
  8. 37-DJS-7: Piaggio C31
  9. 39-DDG-3: Yamaha Tzr50
  10. 43-DJG-7: Kymco Grand dink 50
  11. 43-DKH-2: Cpi Jr
  12. 44-DJS-7: Piaggio C44
  13. 48-DHF-5: Saxonette 529
  14. 48-DJB-5: Kymco Agility50
  15. 51-DHT-2: Yamaha Cs50m
  16. 51-DKD-5: Honda Nps50
  17. 57-DKD-5: Yamaha Sa03
  18. 58-DKD-5: Yamaha Cs50
  19. 59-DFD-5: Sym Jet 50
  20. 71-DJG-8: Tomos A3
  21. 71-DJS-7: Kymco Agility50
  22. 74-DGB-5: Piaggio C80
  23. 84-DGR-4: Yamaha Sa21
  24. 86-DJT-4: Kymco Agility50
  25. 89-DKH-2: Motorhispania Dv0c
  26. 90-DHB-3: Kymco Vitality
  27. 95-DKD-4: Tomos A3
  28. 96-DJR-9: Tomos A3
  29. 98-DGB-5: Piaggio C25
  30. 98-DKD-4: Tomos A3

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.