19-FTX-7 24-FTX-7

23-FTX-7: Piaggio C25

23-FTX-7 Op deze pagina vind je alle informatie over 23–FTX–7, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met 23-FTX-7?

infoverkopentools

Specificaties van de 23-FTX-7

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 23-FTX-7, 23–FTX–7, 23 FTX 7 (gespeld: Twee Drie Ferdinand Theodoor Xantippe Zeven)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*03
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 23FTX7

08-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
08-07-2006 Eerste toelating
31-03-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 23-FTX-7

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 23FTX7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 23 FTX 7

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 23FTX7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (23FTX7)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 23-FTX-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 23FTX7 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 23-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: F-237-TX, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 23–FTX–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 13-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 1: 33-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2007.
  3. Verandering op plek 2: 22-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: 24-FTX-7, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: 23-DTX-7, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: 23-GTX-7, een grijze Mazda 2 personenauto uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: 23-FSX-7, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: 23-FVX-7, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 23-FTV-7, een Saxonette 529 bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: 23-FTX-6, een Bellier Opale bromfiets uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: 23-FTX-8, een Peugeot Fight bromfiets uit 2006.

Achterstevoren

Als je 23FTX7 omdraait krijg je 7XTF32, een grijze Peugeot 508 personenauto uit 2014.

Meer kentekens met F, T en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 3 en 7 in 23FTX7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 04-FSJ-9: Sym G5j
  2. 08-FTX-8: Peugeot Ludix
  3. 10-FTN-2: Sym Hu05w
  4. 14-FTT-5: Peugeot Vivacity
  5. 15-FTX-5: Beta Air 50 cc mofa
  6. 15-FTX-7: Piaggio C25
  7. 16-FTT-8: Tomos A3
  8. 20-FTR-4: Tomos A3
  9. 21-FTS-1: Piaggio C38
  10. 22-FTT-6: Honda Nps50
  11. 23-FTR-4: Kymco Agility50
  12. 23-FTT-6: Honda Nps50
  13. 28-FRG-9: Cpi Jr
  14. 29-FRV-6: Saxonette 529
  15. 39-FSF-4: Sym Hu05w
  16. 42-FTT-5: Derbi Senda Sm
  17. 43-FRT-2: Piaggio C38
  18. 45-FTN-3: Aprilia Tf
  19. 45-FTR-3: Kymco Agility50
  20. 56-FTX-8: Dinli Dl 601-50
  21. 61-FTK-3: Piaggio C25
  22. 61-FTN-2: Tgb Bh1
  23. 61-FTR-8: Sym Jet 50
  24. 65-FTT-5: Tomos A3
  25. 66-DBP-1: Yamaha Tzr50
  26. 72-FTF-4: Kymco Agility50
  27. 73-FTT-5: Kymco Agility50
  28. 85-FTR-7: Kymco Agility50
  29. 89-FTF-5: Peugeot Vivacity
  30. 95-FSX-3: Peugeot G1a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.