29-DSP-3
31-DSP-3
30-DSP-3: Piaggio C25
Op deze pagina vind je alle informatie over 30–DSP–3, een Piaggio C25.
Het is een
snorfiets uit 2005.
Deze Piaggio rijdt op benzine.
Specificaties van de 30-DSP-3
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
17-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
19-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-08-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 30DSP3
|
31-08-2005 |
Eerste toelating |
19-01-2006 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
17-09-2018 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
3188 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd |
Nee |
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Bijwerkdatum 30-DSP-3
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 30DSP3 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Wat wil je doen met deze Piaggio C25?
Schadeverleden van de 30Â DSPÂ 3
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005?
Of wil je de gedetailleerde waarde van 30DSP3 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan 30Â DSPÂ 3, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl
Piaggio C25 bromfietsen
- 22.133 Piaggio C25 bromfietsen
- Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
- 233.039 Piaggio bromfietsen
- Bekijk Piaggio bromfietsen.
Piaggio C25 snorfietsen
- 10.105 Piaggio C25 snorfietsen
- Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
- 92.267 Piaggio snorfietsen
- Bekijk Piaggio snorfietsen.
De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn:
Piaggio C38,
Piaggio N/a,
Piaggio Zip,
Piaggio C25 en
Piaggio C44.