Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C25 |
Kenteken | 64-DPT-2, 64–DPT–2, 64 DPT 2 (gespeld: Zes Vier Dirk Pieter Theodoor Twee) |
Type | C25 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e3*92/61*0020*27 |
Variant | A |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen framebuis onder bodemplaat |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 21-12-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 21-12-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 64DPT2 |
|
21-12-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-12-2005 | Eerste toelating |
22-11-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen |
Toegestane maximum massa voertuig | 280 kg |
Wielbasis | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 280 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 3,20 kW (4,35 pk) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,20 kW (4,35 pk) |
Geluidsniveau stationair | 82 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3625 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C25 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 64DPT2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van 64DPT2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 64-DPT-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 64DPT2 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 64–DPT–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 64–DPT–2 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P en T kun je de volgende woorden maken: adept, adoptie, depot, dept, depte, deputé, diept, diepte, dipt, dipte, doopt, doopte, dopt en dopte. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 4 en 2 met dat woord te combineren.
Als je 64DPT2 omdraait krijg je 2TPD46, een grijze Opel Meriva personenauto uit 2012.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 4 en 2 in 64DPT2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 64Â DPTÂ 2, gebruik dan onderstaande zoekbox: