69-FVX-1 73-FVX-1

70-FVX-1: Piaggio C25

70-FVX-1 Op deze pagina vind je alle informatie over 70–FVX–1, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2006. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met 70-FVX-1?

infoverkopentools

Specificaties van de 70-FVX-1

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken 70-FVX-1, 70–FVX–1, 70 FVX 1 (gespeld: Zeven Nul Ferdinand Victor Xantippe Één)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*03
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-06-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-07-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de 70FVX1

20-07-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
20-07-2006 Eerste toelating
05-06-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum 70-FVX-1

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken 70FVX1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de 70 FVX 1

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 70FVX1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (70FVX1)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 70-FVX-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van 70FVX1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 70-FVX-1, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: FV-701-X, een Generic Cracker 50 bromfiets uit 2008.
  3. Sidecode 10: F-701-VX, een Ebladet Es17 bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 70–FVX–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 30-FVX-1, een Honda Cf50 bromfiets uit 1974.
  2. Verandering op plek 1: 80-FVX-1, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: 71-FVX-1, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: 70-DVX-1, een Zundapp 517-05 bromfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 3: 70-HVX-1, een beige Toyota Prius personenauto uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: 70-FTX-1, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: 70-FXX-1, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: 70-FVV-1, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: 70-FVZ-1, een Sparta - bromfiets uit 1977.
  10. Verandering op plek 6: 70-FVX-2, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.

Achterstevoren

Als je 70FVX1 omdraait krijg je 1XVF07, een blauwe Bmw 116i personenauto uit 2014.

Meer kentekens met F, V en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, V en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 0 en 1 in 70FVX1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FVX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-07-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 04-FRZ-6: Peugeot Ludix
  2. 08-FVV-6: Tomos A3
  3. 21-FVV-6: Kymco Agility50
  4. 24-FBT-3: Adly moto Silver fox-50
  5. 24-FTS-1: Piaggio C38
  6. 24-FVV-9: Kymco Agility50
  7. 28-FTH-4: Tomos Pack r
  8. 29-FVZ-8: Kymco Agility50
  9. 31-FVX-1: Kymco Agility50
  10. 32-FVZ-7: Kymco Agility50
  11. 35-FVV-9: Kymco Agility50
  12. 55-FVZ-9: Aprilia Pl
  13. 57-FVX-2: Piaggio C42
  14. 59-FVV-9: Peugeot Ludix
  15. 66-FTH-4: Sym Hu05w
  16. 72-FBT-2: Adly moto Silver fox-50
  17. 72-FVX-2: Piaggio C44
  18. 73-FVX-2: Piaggio C44
  19. 80-FSN-2: Tomos A3
  20. 84-FVV-9: Sym Ft05w
  21. 87-FJT-2: Ligier Js28fd
  22. 88-FTB-3: Tomos A3
  23. 88-FTF-4: Tomos A3
  24. 89-FVV-5: Kymco Agility50
  25. 91-FVS-6: Tgb Bh1
  26. 92-FVP-8: Yamaha Sa14
  27. 92-FVS-7: Kymco People s
  28. 93-FVS-6: Tomos A3
  29. 94-FVS-7: Tomos Youngst r
  30. 96-FTT-4: Peugeot Fight

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.