D-033-DS D-037-DS

D-035-DS: Piaggio C25

D-035-DS Op deze pagina vind je alle informatie over D–035–DS, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-035-DS?

infoverkopentools

Specificaties van de D-035-DS

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D035DS) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-035-DS, D–035–DS, D 035 DS (gespeld: Dirk Nul Drie Vijf Dirk Simon)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-05-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-04-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-04-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D035DS

20-04-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
20-04-2009 Eerste toelating
07-05-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-035-DS

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D035DS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 16-12-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 035 DS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D035DS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D035DS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-035-DS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–035–DS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-035-DS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-135-DS, een Peugeot G1a bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-015-DS, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-045-DS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-033-DS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-037-DS, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-035-BS, een Yamaha Xf50 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-035-FS, een Baotian Bt49qt-9r3 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-035-DR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-035-DT, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2009.

Ezelsbruggetje

Om D–035–DS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D en S kun je de volgende woorden maken: Addis, Adidas, Daouds, Diedes, diodes, Doedes, doodaas, doods, doodsaai, doodsaaie, doodse en Eddies. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 3 en 5 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, D en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 3 en 5 in D035DS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDS-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-04-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-116-DP: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-131-DR: Znen Zn50qt-a
  3. D-162-DJ: Sym Hu05w
  4. D-236-DT: Peugeot Vivacity
  5. D-242-DR: Tomos Quadro
  6. D-355-DT: Kymco Dink
  7. D-366-DR: Tomos A3
  8. D-555-DT: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-574-DT: Piaggio C25
  10. D-609-DR: Piaggio C38
  11. D-621-BZ: Sym Hu05w
  12. D-663-DN: Piaggio C44
  13. D-697-DT: Kymco Agility 50
  14. D-751-DS: Sym Xs50qt
  15. D-775-DT: Kymco Agility City 50
  16. D-827-DN: Agm V131-4
  17. D-941-DL: Yamaha Cs50
  18. D-944-DS: Zhongneng Zn50qt-e.25
  19. D-958-DR: Yamaha 70
  20. D-972-DJ: Znen Zn50qt-b
  21. FN-562-R: Yamaha Sa14
  22. FR-626-L: Baotian Rebel49
  23. FS-179-K: Sym Aw05w
  24. FV-288-G: Piaggio C38
  25. FV-748-T: Fosti Ft50qt-e.25
  26. FX-329-T: Piaggio C25
  27. FZ-770-Z: Xingyue Xy50qt
  28. FZ-847-N: Peugeot Vivacity
  29. FZ-996-F: Znen Zn50qt-e3.25

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.