D-154-GH D-156-GH

D-155-GH: Piaggio C25

D-155-GH Op deze pagina vind je alle informatie over D–155–GH, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-155-GH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-155-GH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-155-GH, D–155–GH, D 155 GH (gespeld: Dirk Één Vijf Vijf Gerard Hendrik)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D155GH

08-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
08-08-2009 Eerste toelating
18-10-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
12-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
09-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-155-GH

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D155GH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 155 GH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D155GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D155GH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-155-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D155GH uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-DGH-5, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-155-H, een Peugeot Sc 50 l bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-155-GH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–155–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-155-GH, een Iva Lux50 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-055-GH, een Union Sport Kruisframe bromfiets uit 1952.
  3. Verandering op plek 2: D-255-GH, een Tomos Quadro bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-135-GH, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-165-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-154-GH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-156-GH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-155-FH, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-155-HH, een Killerbee Custom bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-155-GG, een Sachs bike Electra bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-155-GJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D155GH omdraait krijg je HG551D, een blauwe Renault Twingo personenauto uit 2008.

Meer kentekens met D, G en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 5 in D155GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-005-HG: Piaggio C38
  2. D-080-HL: Tomos A3
  3. D-173-HK: Piaggio C38
  4. D-193-HH: Killerbee Custom
  5. D-288-HL: Znen Zn50qt-h
  6. D-297-HH: Tomos Youngst r
  7. D-329-GV: Sym Hu05w
  8. D-336-HJ: Aprilia Vf
  9. D-337-HK: Rover bikes Bella exclusive
  10. D-345-GX: Agm V131-4
  11. D-360-HK: Agm V641
  12. D-361-GN: Yamaha Aerox
  13. D-441-HK: Kymco Agility 50
  14. D-444-HD: Piaggio C38
  15. D-448-HK: Fosti Ft50qt-e.25
  16. D-452-HL: Tomos A3
  17. D-456-DP: Yamaha Aerox
  18. D-464-GX: Piaggio C38
  19. D-513-HL: Malaguti 83
  20. D-515-HH: Znen F7 50s
  21. D-584-HK: Sym Hu05w
  22. D-680-HL: Piaggio C38
  23. D-761-GX: Modena Dls2
  24. D-762-HK: Sym Xs50qt-2
  25. D-782-HK: Sym Av05w
  26. D-992-GZ: Piaggio C44
  27. FK-249-T: Derbi Senda Sm
  28. FK-823-Z: Yamaha Yn50m
  29. FS-306-D: Kymco Sento
  30. FZ-647-V: Peugeot Fight

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.