D-153-HT D-157-HT

D-156-HT: Piaggio C25

D-156-HT Op deze pagina vind je alle informatie over D–156–HT, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 3,30 kW (4,49 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-156-HT?

infoverkopentools

Specificaties van de D-156-HT

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D156HT) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-156-HT, D–156–HT, D 156 HT (gespeld: Dirk Één Vijf Zes Hendrik Theodoor)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*06
Variant E
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D156HT

17-12-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
17-12-2009 Eerste toelating
27-01-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,30 kW (4,49 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,30 kW (4,49 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3350 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-156-HT

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D156HT (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 156 HT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D156HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D156HT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-156-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D156HT uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-DHT-6, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DH-156-T, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-156-HT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–156–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-156-HT, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-056-HT, een Solex Oto (1001) bromfiets uit 1963.
  3. Verandering op plek 2: D-256-HT, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-146-HT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-166-HT, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-153-HT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-157-HT, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-156-GT, een Tomos Luxe bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-156-JT, een Tomos A3 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-156-HS, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-156-HV, een Tomos Quadro bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D156HT omdraait krijg je TH651D, een rode Skoda Octavia personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 6 in D156HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-12-2009 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-040-JX: Fosti Ft50qt-e
  2. D-096-LB: Kymco Vitality
  3. D-105-KS: Piaggio C25
  4. D-189-LB: Sym Xs50qt-2
  5. D-221-LB: Malaguti Centro
  6. D-258-LB: Znen Zn50qt-12
  7. D-259-LB: Znen Zn50qt-12
  8. D-291-KZ: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-327-LB: Piaggio C44
  10. D-338-LB: Piaggio C44
  11. D-348-LB: Piaggio C44
  12. D-364-LB: Piaggio C38
  13. D-381-LB: Peugeot Ludix
  14. D-487-KZ: Peugeot Vclic
  15. D-543-JS: Santini San remo
  16. D-573-KX: Yamaha Yn50f
  17. D-591-LB: Piaggio C25
  18. D-595-LB: Piaggio C25
  19. D-606-KZ: Santini San remo
  20. D-657-KV: Agm V641
  21. D-694-KX: Microcar M.go
  22. D-737-JX: Fosti Ft50qt-e.25
  23. D-739-KZ: Tomos Luxe
  24. D-806-JK: Benzhou Classic 50
  25. D-835-KL: Piaggio C25
  26. D-843-GL: Piaggio C38
  27. D-853-FX: Sym Xs50qt
  28. D-945-KZ: Znen Zn50qt-e3.25
  29. D-962-KT: Fosti Ft50qt-e.25
  30. D-963-KX: Tomos A3

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.