D-161-PB D-163-PB

D-162-PB: Piaggio C25

D-162-PB Op deze pagina vind je alle informatie over D–162–PB, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-162-PB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-162-PB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-162-PB, D–162–PB, D 162 PB (gespeld: Dirk Één Zes Twee Pieter Bernard)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-09-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D162PB

21-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
21-05-2010 Eerste toelating
26-09-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-162-PB

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D162PB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 162 PB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D162PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D162PB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-162-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D162PB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 16-DPB-2, een Zundapp 517-35 bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: DP-162-B, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-162-PB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–162–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-162-PB, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-062-PB, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-262-PB, een Santini San remo bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-152-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-172-PB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-161-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-163-PB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-162-NB, een Baotian Bt49qt-20b2 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: D-162-RB, een Tomos Quadro E-start bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-162-PD, een Tgb Bm1 bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 2 in D162PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-014-HJ: Piaggio C25
  2. D-032-PN: Baotian Oubao49
  3. D-056-PL: Tomos Pack r
  4. D-076-LS: Sym Hu05w
  5. D-124-LX: Piaggio C25
  6. D-157-PG: Tisong Swift
  7. D-194-NB: Baotian Bt49qt-12e1
  8. D-204-NL: Agm Nano
  9. D-219-PL: Sym Ad05w
  10. D-292-KX: Piaggio C44
  11. D-312-PJ: Sym Xs50qt-2
  12. D-325-PB: Tomos Quadro
  13. D-339-PK: Kymco Super8 50
  14. D-348-NS: Yiying Yy7qtd-25
  15. D-356-LG: Piaggio C38
  16. D-389-HX: Fosti Ft50qt-e.25
  17. D-450-JJ: Piaggio C38
  18. D-473-PF: Piaggio C38
  19. D-504-HT: Fosti Ft50qt-e.25
  20. D-612-PK: Sachs bike Electra De luxe
  21. D-616-NR: Piaggio C38
  22. D-687-PL: Edwards Sc-153
  23. D-735-PF: Sym Xs50qt-2
  24. D-762-NB: Sym Xs50qt-2
  25. D-839-KP: Yamaha Tzr50
  26. D-885-KN: Fosti Ft50qt-e.25
  27. D-937-PG: Tauris Brio50
  28. D-957-PK: Berini 25 sixties
  29. FV-835-X: Zhongneng Zn50qt-e.25
  30. FX-092-N: Fosti Ft50qt-e

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.114 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.