D-183-FP D-188-FP

D-187-FP: Piaggio C25

D-187-FP Op deze pagina vind je alle informatie over D–187–FP, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-187-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-187-FP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-187-FP, D–187–FP, D 187 FP (gespeld: Dirk Één Acht Zeven Ferdinand Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*05
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-10-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D187FP

07-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
07-07-2009 Eerste toelating
24-10-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-187-FP

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D187FP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 187 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D187FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D187FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-187-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D187FP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 18-DFP-7, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DF-187-P, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-187-FP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–187–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-187-FP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-087-FP, een Rover bikes Bella exclusive bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-287-FP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-177-FP, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-197-FP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-183-FP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-188-FP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-187-DP, een Tisong Swift bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-187-GP, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-187-FN, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-187-FR, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D187FP omdraait krijg je PF781D, een blauwe Volvo V40 personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8 en 7 in D187FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-094-GP: Viraggio Sensa
  2. D-147-GL: Piaggio C38
  3. D-151-GH: Piaggio C25
  4. D-171-FL: Killerbee Custom
  5. D-196-GP: Kymco Grand dink 50
  6. D-219-GP: Sym Hu05w
  7. D-229-GL: Sym Hu05w
  8. D-327-GK: Tomos Sport R
  9. D-345-GP: Piaggio C38
  10. D-383-GN: Yamaha Aerox
  11. D-390-GK: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-396-GP: Znen Zn50qt-e3.25
  13. D-410-GP: Znen F7 50s
  14. D-417-GL: Microcar M.go
  15. D-442-FF: Derbi Senda Sm
  16. D-482-GH: Yamaha Aerox
  17. D-509-BD: Keeway F-act
  18. D-659-FL: Evader Ev100metro
  19. D-713-GP: Agm V641
  20. D-839-FZ: Tisong Swift
  21. D-858-DZ: Viraggio Sensa
  22. D-869-FX: Derbi Senda Sm
  23. D-873-FS: Sym Hu05w
  24. D-902-DL: Benzhou 50retro
  25. D-947-GG: Sym Hu05w
  26. D-984-GL: Baotian Bt49qt-9d1
  27. FH-718-H: Yamaha Cs50m
  28. FX-058-T: Fosti Ft50qt-e.25
  29. FZ-003-T: Benzhou 50retro
  30. FZ-756-R: Sym Hu05w

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.114 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.