D-192-KK D-197-KK

D-194-KK: Piaggio C25

D-194-KK Op deze pagina vind je alle informatie over D–194–KK, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-194-KK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-194-KK

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D194KK) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-194-KK, D–194–KK, D 194 KK (gespeld: Dirk Één Negen Vier Karel Karel)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*05
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-10-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-11-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-11-2009 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D194KK

06-11-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
06-11-2009 Eerste toelating
03-09-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
12-10-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-194-KK

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D194KK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 06-11-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 194 KK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D194KK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D194KK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-194-KK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–194–KK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-194-KK, een Kymco People s bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-094-KK, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-294-KK, een Tomos Pack r bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-184-KK, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-193-KK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-197-KK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-194-JK, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: D-194-LK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-194-KJ, een Solex Solex-oto De luxe(1102) bromfiets uit 1963.
  10. Verandering op plek 6: D-194-KL, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–194–KK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K en K kun je dikke maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 9 en 4 met dikke te combineren.

Achterstevoren

Als je D194KK omdraait krijg je KK491D, een witte Renault Captur personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, K en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 9 en 4 in D194KK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-11-2009 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-047-KK: Tomos A3
  2. D-055-KD: Aprilia Pl
  3. D-093-KK: Sym Xs50qt-2
  4. D-126-KK: Yamaha Yn50f
  5. D-134-FD: Kymco Like
  6. D-161-KB: Baotian Bt49qt-9s1
  7. D-264-JT: Benzhou 50retro
  8. D-373-FG: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-473-JP: Peugeot Fb50qt-6a
  10. D-506-KJ: Nicom Nicom
  11. D-551-KK: Yamaha Yn50f
  12. D-552-KK: Yamaha Yn50f
  13. D-553-KK: Yamaha Cs50
  14. D-568-JT: Piaggio C44
  15. D-577-KJ: Kymco Like
  16. D-597-KJ: Tomos A3
  17. D-600-KD: Kymco Agility City 50
  18. D-617-GL: Peugeot Vivacity
  19. D-618-KK: Kymco People s
  20. D-676-JL: Sym Xs50qt-2
  21. D-683-KJ: Sym Hu05w
  22. D-701-HN: Santini San remo
  23. D-721-KH: Sym Xs50qt-2
  24. D-744-KD: Piaggio C25
  25. D-775-KJ: Piaggio C44
  26. D-784-KL: Meiduo Md50qt-3
  27. D-948-KJ: Tomos Quadro
  28. D-951-JK: Yamaha Yn50f
  29. D-967-KK: Derbi Senda Sm
  30. D-981-KH: Yamaha Tzr50

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.