D-207-VV D-211-VV

D-208-VV: Piaggio C25

D-208-VV Op deze pagina vind je alle informatie over D–208–VV, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-208-VV?

infoverkopentools

Specificaties van de D-208-VV

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-208-VV, D–208–VV, D 208 VV (gespeld: Dirk Twee Nul Acht Victor Victor)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-12-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-12-2010 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D208VV

10-12-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
10-12-2010 Eerste toelating
03-04-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-208-VV

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D208VV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 208 VV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D208VV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D208VV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-208-VV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D208VV uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 20-DVV-8, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-208-VV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–208–VV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-208-VV, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-108-VV, een Peugeot Vclic bromfiets.
  3. Verandering op plek 2: D-308-VV, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: D-228-VV, een Santini San remo bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-207-VV, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-209-VV, een Piaggio M500 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-208-TV, een Derbi Boulevard 50 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-208-XV, een Kymco People s bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-208-VS, een Tauris Capri 50 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-208-VX, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D208VV omdraait krijg je VV802D, een Fiat Doblo' bedrijfsauto uit 2016.

Meer kentekens met D, V en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, V en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0 en 8 in D208VV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DVV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-12-2010 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-024-TL: Sym Xs50qt
  2. D-114-VV: Sym Xs50qt-2
  3. D-136-VV: Kymco Agility 50
  4. D-158-VH: Piaggio C38
  5. D-198-NS: Piaggio C44
  6. D-249-LF: Tomos Youngst r
  7. D-341-TZ: Benzhou 50retro
  8. D-349-VV: Piaggio C25
  9. D-376-VV: Sym Az05w
  10. D-387-NR: Santini San remo
  11. D-388-NR: Santini San remo
  12. D-404-VV: Yamaha Cs50z
  13. D-416-VT: Yamaha Cs50
  14. D-433-TT: Piaggio C38
  15. D-445-VV: Aprilia Vf
  16. D-465-VS: Piaggio C25
  17. D-557-SP: Sym Hu05w
  18. D-660-VV: Tomos A3
  19. D-663-VV: Agm Touring
  20. D-675-VV: Tomos Nitro 25
  21. D-698-RF: Sym Hu05w
  22. D-705-TN: Peugeot Kisbee
  23. D-753-TT: Peugeot Vclic
  24. D-771-VS: Kymco Like
  25. D-886-VG: Yamasaki Ym50qt-c4
  26. D-917-VV: Piaggio C38
  27. D-956-TB: Znen Zn50qt-b
  28. D-961-VT: Honda Nps50
  29. FK-763-G: Giantco Giantco-venus
  30. FZ-581-J: Generic Cracker 50

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.