D-281-ZF D-283-ZF

D-282-ZF: Piaggio C25

D-282-ZF Op deze pagina vind je alle informatie over D–282–ZF, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-282-ZF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-282-ZF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-282-ZF, D–282–ZF, D 282 ZF (gespeld: Dirk Twee Acht Twee Zaandam Ferdinand)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-07-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D282ZF

19-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
19-05-2011 Eerste toelating
23-07-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-282-ZF

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D282ZF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 282 ZF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D282ZF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D282ZF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-282-ZF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D282ZF uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 28-DZF-2, een Sym Hu05w bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-282-ZF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–282–ZF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-282-ZF, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-182-ZF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-382-ZF, een Iva Ra-9015 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-272-ZF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-292-ZF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-281-ZF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-283-ZF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: D-282-XF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-282-ZD, een Tomos Luxe bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-282-ZG, een Sym Fw05a bromfiets uit 2013.

Achterstevoren

Als je D282ZF omdraait krijg je FZ282D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met D, Z en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 8 en 2 in D282ZF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-016-ZL: Zhongyu Zy50qt-3
  2. D-039-TK: Fosti Ft50qt-f
  3. D-042-ZZ: Black n roll S4800
  4. D-124-VL: Fosti Ft50qt-e.25
  5. D-137-XV: Piaggio C38
  6. D-333-KT: Tomos A3
  7. D-377-ZZ: Benzhou 25 sixties
  8. D-419-ZL: Kymco People s
  9. D-440-ZZ: Peugeot Vivacity
  10. D-463-ZS: Agm Fly
  11. D-519-ZV: Lanbei Lanbei
  12. D-588-XH: Sym Ad05w
  13. D-606-XJ: Kymco Agility 50
  14. D-707-TV: Znen Zn50qt-hs
  15. D-737-ZV: Kymco Agility 50
  16. D-875-SL: Vom Bella retro
  17. D-888-XG: Sym Mio 50
  18. D-930-FZ: Ben ling Bl-metro
  19. F-194-BB: Sym Xs50qt
  20. F-217-BD: Sym Mio 50
  21. F-272-BD: Sym Xs50qt
  22. F-323-BD: Sym Hu05w
  23. F-480-BB: Tomos Quadro E-start
  24. F-553-BD: Rover bikes Speed break
  25. F-573-BD: Sachs bike Electra De luxe
  26. F-730-BF: Santini San remo
  27. F-805-BG: Okai Bt250
  28. F-859-BD: Yiying Capri 50
  29. FF-055-G: Tomos A3
  30. FNX-16-L: Estrima Biro

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.116 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.102 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.240 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.