D-301-LB D-306-LB

D-303-LB: Piaggio C25

D-303-LB Op deze pagina vind je alle informatie over D–303–LB, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-303-LB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-303-LB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-303-LB, D–303–LB, D 303 LB (gespeld: Dirk Drie Nul Drie Lodewijk Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*05
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D303LB

14-01-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
14-01-2010 Eerste toelating
03-05-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-303-LB

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D303LB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 303 LB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D303LB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D303LB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-303-LB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D303LB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 30-DLB-3, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DL-303-B, een Derbi Hunter bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-303-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–303–LB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-303-LB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-203-LB, een Jiajue Jj50qt-21 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-403-LB, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-313-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-302-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-304-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-303-KB, een Aprilia Sb bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: D-303-NB, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-303-LD, een Berini Classic 50 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–303–LB makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en B kun je dolby maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 0 en 3 met dolby te combineren.

Meer kentekens met D, L en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 3 in D303LB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-01-2010 (bijna 16 jaar geleden):
  1. 32-FNV-4: Yamaha Cs50m
  2. D-018-HB: Piaggio C38
  3. D-069-LB: Sym Xs50qt
  4. D-134-HF: Fosti Ft50qt-e.25
  5. D-140-LH: Baotian Bt49qt-20b2
  6. D-184-LF: Fosti Ft50qt-e3
  7. D-228-HS: Sym Hu05w
  8. D-234-LH: Tomos Youngst r
  9. D-245-KF: Sym Xs50qt
  10. D-275-KK: Sym Jet 50
  11. D-323-KX: Piaggio C38
  12. D-343-LH: Yamaha Sa14
  13. D-468-LG: Microcar M.go
  14. D-478-KV: Piaggio C25
  15. D-508-LG: Kymco Agility 50
  16. D-521-LF: Sym Hu05w
  17. D-568-KF: Santini San remo
  18. D-588-LD: Sym Hu05w
  19. D-592-LG: Sym Av05w
  20. D-684-LG: Santini Firenze
  21. D-723-JN: Dayang Dy50qt
  22. D-768-LH: Ben ling Bl-metro
  23. D-771-LH: Ben ling Bl-ranger
  24. D-788-LF: Piaggio C38
  25. D-836-LG: Kymco Agility City 50
  26. D-867-KF: Sym Av05w
  27. D-867-LD: Piaggio C25
  28. D-901-LD: Bellier Wendy
  29. D-911-KS: Piaggio C25
  30. FZ-509-V: Derbi Senda Sm

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.133 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.