D-303-LB D-306-LB

D-305-LB: Piaggio C25

D-305-LB Op deze pagina vind je alle informatie over D–305–LB, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-305-LB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-305-LB

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D305LB) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-305-LB, D–305–LB, D 305 LB (gespeld: Dirk Drie Nul Vijf Lodewijk Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*05
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-12-2012 (bijna 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-12-2009 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D305LB

31-12-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
31-12-2009 Eerste toelating
20-12-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-305-LB

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D305LB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 01-11-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 305 LB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D305LB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D305LB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-305-LB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D305LB uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 30-DLB-5, een Peugeot G1a bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DL-305-B, een Batavus Ts 49 bromfiets uit 1973.
  3. Sidecode 10: D-305-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–305–LB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-305-LB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-205-LB, een Vespa Pk 50 Xl bromfiets uit 1986.
  3. Verandering op plek 2: D-405-LB, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-315-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-304-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-306-LB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-305-KB, een Yamaha Cs50 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-305-NB, een Yamaha Yn50f bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-305-LF, een Fosti Ft50qt-e3.25 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–305–LB makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en B kun je dolby maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 0 en 5 met dolby te combineren.

Meer kentekens met D, L en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 5 in D305LB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-12-2009 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-072-LB: Sym Xs50qt-2
  2. D-087-LD: Sym Av05w
  3. D-091-KF: Kymco Agility 50
  4. D-118-KD: Sym Xs50qt
  5. D-210-KG: Kymco Agility 50
  6. D-383-DH: Sym Hu05w
  7. D-453-LD: Znen F7 50
  8. D-480-KB: Kymco Like
  9. D-512-JD: Giantco Giantco-venus
  10. D-540-HJ: Fosti Ft50qt-e.25
  11. D-611-PB: Yamaha Sa14
  12. D-612-KH: Znen Zn50qt-e.25
  13. D-630-LB: Piaggio C38
  14. D-644-HZ: Yamaha Aerox
  15. D-683-LD: Kymco Agility 50
  16. D-733-LD: Piaggio C38
  17. D-750-FL: Sym Hu05w
  18. D-765-KB: Sym Xs50qt
  19. D-793-KS: Baotian Bt49qt-21
  20. D-843-KD: Peugeot Vivacity
  21. D-856-LD: Rover bikes Rover fun
  22. D-877-LB: Piaggio C25
  23. D-891-KR: Piaggio C38
  24. D-892-KD: Sym Hu05w
  25. D-959-KR: Santini Firenze
  26. D-972-LB: Znen Zn50qt-a
  27. DVG-30-F: Lintex Ht50qt-29
  28. FS-407-Z: Tomos A3
  29. FV-323-X: Sym Av05w

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.128 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.