D-306-ZP D-308-ZP

D-307-ZP: Piaggio C25

D-307-ZP Op deze pagina vind je alle informatie over D–307–ZP, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk).

Wat wil je doen met D-307-ZP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-307-ZP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-307-ZP, D–307–ZP, D 307 ZP (gespeld: Dirk Drie Nul Zeven Zaandam Pieter)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-09-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D307ZP

25-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
25-05-2011 Eerste toelating
17-09-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-307-ZP

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D307ZP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 307 ZP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D307ZP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D307ZP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-307-ZP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D307ZP uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 30-DZP-7, een Yamaha Sa15 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DZ-307-P, een Honda C50 bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-307-ZP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–307–ZP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-307-ZP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-207-ZP, een Agm Retro Extra bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-407-ZP, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-317-ZP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-306-ZP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-308-ZP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-307-XP, een Benzhou 25 sixties bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: D-307-ZL, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-307-ZR, een Vespa 50l bromfiets uit 1969.

Achterstevoren

Als je D307ZP omdraait krijg je PZ703D, een zwarte Renault Clio personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, Z en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 7 in D307ZP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-186-ZZ: Peugeot Kisbee
  2. D-296-VJ: Znen Zn50qt-hs
  3. D-296-ZT: Znen Zn50qt-hs
  4. D-417-ZP: Sym Hu05w
  5. D-441-ZG: Benzhou Light 50
  6. D-470-XP: Peugeot Kisbee
  7. D-506-ZT: Znen Zn50qt-12
  8. D-569-ZR: Peugeot Speedfight
  9. D-576-XR: Piaggio C38
  10. D-683-TZ: Killerbee Custom
  11. D-780-ZJ: Piaggio C25
  12. D-781-TX: Kymco Sento
  13. D-803-ZD: Znen Zn50qt-12
  14. D-942-ZK: Tisong Pacer
  15. D-976-XV: Tisong Pacer
  16. D-986-XV: Tisong Pacer
  17. D-988-XV: Tisong Pacer
  18. D-989-XV: Tisong Pacer
  19. F-041-BJ: Peugeot Vivacity
  20. F-123-BF: Baotian Bt49qt-11
  21. F-319-BB: Baotian Bt49qt-11
  22. F-439-BH: Agm Retro Extra
  23. F-598-BB: Aixam S8
  24. F-638-BD: Yamaha Aerox
  25. F-688-BD: Piaggio C38
  26. F-716-BF: Kymco Agility 50
  27. F-730-BG: Agm V641
  28. F-829-BG: Peugeot Speedfight
  29. F-848-BB: Piaggio C25
  30. F-848-BF: Znen Zn50qt-e

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.