D-380-JP D-383-JP

D-382-JP: Piaggio C25

D-382-JP Op deze pagina vind je alle informatie over D–382–JP, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2009. Deze Piaggio rijdt op . Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-382-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-382-JP

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D382JP) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-382-JP, D–382–JP, D 382 JP (gespeld: Dirk Drie Acht Twee Jan Pieter)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-11-2009 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-11-2009 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D382JP

05-11-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
05-11-2009 Eerste toelating
14-05-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
11-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-382-JP

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D382JP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 15-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 382 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D382JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D382JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-382-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D382JP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 38-DJP-2, een Tomos A3-s25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DJ-382-P, een Honda Vision (af09) bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-382-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–382–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-382-JP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-282-JP, een Znen Zn50qt-f.25 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-482-JP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-372-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-380-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-383-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-382-GP, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: D-382-KP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-382-JN, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-382-JS, een Santini San remo bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D382JP omdraait krijg je PJ283D, een grijze Skoda Fabia personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 8 en 2 in D382JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-11-2009 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-030-KK: Tomos A3
  2. D-110-FT: Piaggio C38
  3. D-137-KH: Piaggio C25
  4. D-200-KD: Beeline Veloce
  5. D-207-KK: Piaggio C25
  6. D-260-KK: Peugeot Vclic
  7. D-304-HR: Microcar Mc campus
  8. D-390-GN: Kymco Agility50
  9. D-393-KK: Kymco Agility 50
  10. D-408-KJ: Znen F7 50s
  11. D-414-KK: Baotian Bt49qt-12e1
  12. D-518-DD: Yamaha Aerox
  13. D-520-KH: Tomos Sport R
  14. D-559-KJ: Kymco Agility 50
  15. D-581-KJ: Kymco Grand dink 50
  16. D-600-JZ: Sym Hu05w
  17. D-617-KG: Piaggio C38
  18. D-644-DL: Sym Xs50qt
  19. D-687-KJ: Agm V641
  20. D-725-KK: Piaggio C44
  21. D-740-KJ: Tomos Quadro
  22. D-748-KK: Piaggio C38
  23. D-762-KD: Piaggio C25
  24. D-771-HR: Peugeot Speedfight
  25. D-860-JX: Znen Zn50qt-e
  26. D-903-HT: Sym Xs50qt
  27. D-931-GX: Piaggio C38
  28. D-956-KH: Microcar M.go
  29. D-964-KJ: Kymco Super8 50
  30. D-987-FB: Yamaha Cs50

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.