D-389-KB D-394-KB

D-392-KB: Piaggio C25

D-392-KB Op deze pagina vind je alle informatie over D–392–KB, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-392-KB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-392-KB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-392-KB, D–392–KB, D 392 KB (gespeld: Dirk Drie Negen Twee Karel Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*05
Variant C
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-03-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-09-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-09-2010 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D392KB

16-09-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
16-09-2010 Eerste toelating
16-09-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
02-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-392-KB

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D392KB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 392 KB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D392KB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D392KB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-392-KB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D392KB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 39-DKB-2, een Puch Zip 25 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DK-392-B, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-392-KB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–392–KB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-392-KB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-292-KB, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-492-KB, een Kreidler Rm bromfiets uit 1973.
  4. Verandering op plek 3: D-382-KB, een Derbi Boulevard 50 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-391-KB, een Sachs-bikes Speedjep r bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-394-KB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-392-JB, een Tomos Quadro bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-392-LB, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-392-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, K en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9 en 2 in D392KB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-09-2010 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-024-TP: Peugeot Kisbee
  2. D-034-TS: Microcar M.go
  3. D-065-TP: Peugeot Kisbee
  4. D-094-TR: Ebretti Ebretti
  5. D-098-TT: Piaggio C38
  6. D-115-BK: Piaggio C42
  7. D-201-TP: Edwards Sc-153
  8. D-210-TS: Yamaha Yn50f
  9. D-227-TS: Beeline Veloce Gt
  10. D-269-SK: Piaggio C38
  11. D-270-TS: Piaggio C38
  12. D-307-TS: Piaggio C38
  13. D-424-RN: Fosti Ft50qt-e
  14. D-460-TR: Benzhou 50retro
  15. D-504-RX: Vom Bella retro
  16. D-516-TS: Agm Retro Extra
  17. D-525-TS: Sym Ad05w
  18. D-534-PS: Vom Bella exclusive
  19. D-575-TS: Kymco Agility 50
  20. D-579-TS: Agm Fly
  21. D-616-TR: Saxonette 529
  22. D-627-TS: E-solex Es
  23. D-646-RP: Piaggio C44
  24. D-737-TS: Piaggio C25
  25. D-789-SZ: Peugeot Vivacity
  26. D-823-SN: Peugeot Vclic
  27. D-854-RZ: Sym Az05w
  28. D-896-PR: Piaggio C25
  29. D-961-SH: Piaggio C25
  30. D-998-SZ: Sym Ad05w

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.