D-426-GB D-428-GB

D-427-GB: Piaggio C25

D-427-GB Op deze pagina vind je alle informatie over D–427–GB, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-427-GB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-427-GB

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D427GB) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-427-GB, D–427–GB, D 427 GB (gespeld: Dirk Vier Twee Zeven Gerard Bernard)
Type C25
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*04
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D427GB

07-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
07-07-2009 Eerste toelating
13-05-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-427-GB

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D427GB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 11-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 427 GB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D427GB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D427GB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-427-GB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D427GB uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 42-DGB-7, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-427-B, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-427-GB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–427–GB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-427-GB, een Kymco Mxu bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-327-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-527-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-417-GB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-447-GB, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-426-GB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-428-GB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-427-FB, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-427-HB, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-427-GD, een Sym Av05w bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, G en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 2 en 7 in D427GB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-024-FH: Piaggio C38
  2. D-068-GN: Tomos A3
  3. D-089-GP: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-242-GP: Piaggio C25
  5. D-260-FH: Orion Rx50
  6. D-274-GP: Piaggio C44
  7. D-364-GL: Tante paula Es07
  8. D-369-GP: Gilera C46
  9. D-393-GN: Znen F7 50
  10. D-436-GP: Viraggio Sensa
  11. D-490-GP: Tomos Luxe
  12. D-507-DN: Zhongneng Zn50qt-e.25
  13. D-524-GN: Piaggio C25
  14. D-557-FZ: Kymco Agility 50
  15. D-566-GP: Kymco Agility 50
  16. D-610-GL: Aprilia Vf
  17. D-620-GD: Baotian Bt49qt-9s1
  18. D-659-FL: Evader Ev100metro
  19. D-684-DK: Yamaha Yn50m
  20. D-725-GN: Ebretti Ebretti
  21. D-805-GP: Aprilia Tf
  22. D-819-GN: Tomos A3
  23. D-943-GB: Piaggio C38
  24. D-976-GG: Sym Av05w
  25. FH-718-H: Yamaha Cs50m
  26. FN-747-L: Benzhou Yy50qt-25
  27. FZ-003-T: Benzhou 50retro
  28. FZ-112-J: Giantco Giantco-venus
  29. FZ-392-G: Sym Av05w
  30. FZ-505-Z: Peugeot Fb50qt-6a

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.123 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.105 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.