D-506-XG D-508-XG

D-507-XG: Piaggio C25

D-507-XG Op deze pagina vind je alle informatie over D–507–XG, een ééncilinder Piaggio C25. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,62 kW (2,20 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-507-XG?

infoverkopentools

Specificaties van de D-507-XG

Het kenteken van deze Piaggio C25 (D507XG) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C25
Kenteken D-507-XG, D–507–XG, D 507 XG (gespeld: Dirk Vijf Nul Zeven Xantippe Gerard)
Typegoedkeuringsnummer e4*2002/24*0551*08
Variant D
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat v. motor
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-08-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D507XG

02-02-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
02-02-2011 Eerste toelating
04-08-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C25 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 95 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 120 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,62 kW (2,20 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,62 kW (2,20 pk)
Geluidsniveau stationair 73 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C25 opvragen

Bijwerkdatum D-507-XG

De gegevens van deze Piaggio C25 met kenteken D507XG (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C25?

Schadeverleden van de D 507 XG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D507XG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C25 (D507XG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-507-XG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D507XG uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DX-507-G, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  2. Sidecode 10: D-507-XG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–507–XG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-507-XG, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-407-XG, een Sachs bike Electra De luxe bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-607-XG, een Fosti Ft50qt-f bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-517-XG, een Ligier Ixo Dci bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-506-XG, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-508-XG, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-507-VG, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 6: D-507-XF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-507-XH, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D507XG omdraait krijg je GX705D, een zwarte Ford Fiesta personenauto uit 2014.

Meer kentekens met D, X en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 7 in D507XG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-02-2011 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-019-VL: Tomos Luxe
  2. D-023-XG: Sachs bike Electra
  3. D-054-VX: Piaggio C25
  4. D-056-VN: Benzhou Yy50qt-7a
  5. D-107-TT: Piaggio C38
  6. D-160-VN: Peugeot Vivacity
  7. D-172-TX: Sym Xs50qt-2
  8. D-208-VX: Piaggio C25
  9. D-320-XD: Aixam K2
  10. D-349-VL: Piaggio C25
  11. D-371-XG: Piaggio C25
  12. D-432-VT: Piaggio C38
  13. D-468-XG: Yamaha Tzr50
  14. D-509-XG: Piaggio C38
  15. D-559-VB: Pmi Vigo
  16. D-622-VP: Piaggio C38
  17. D-671-XF: Yamaha Cs50m
  18. D-672-VR: Sym Xs50qt
  19. D-736-NB: Kymco Agility 50
  20. D-740-VN: Derbi Senda Sm
  21. D-811-SP: Santini San remo
  22. D-819-TS: Tomos Nitro 25
  23. D-875-XF: Btm Bt49qt-20b
  24. D-915-XF: Ligier Ixo Dci
  25. D-930-XD: Sym Hu05w
  26. D-939-KJ: Keeway Tx 50
  27. D-951-SL: Vom Bella retro
  28. D-964-SX: Piaggio C38
  29. D-985-XF: Kymco New sento
  30. FV-072-K: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C25 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C25 bromfietsen

22.116 Piaggio C25 bromfietsen
Bekijk Piaggio C25 bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C25 snorfietsen

10.102 Piaggio C25 snorfietsen
Bekijk Piaggio C25 snorfietsen.
92.240 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.